کد خبر : 1425278 | 13 تیر 1396 ساعت 00:52 | 54.4K بازدید | 8 دیدگاه

خداداد: باید کی‌روش را حفظ کنیم

خداداد عزیزی مهاجم اسبق تیم ملی ایران معتقد است که کارلوس کی‌روش باید بعد از جام‌جهانی 2018 هم در تیم‌ملی ایران بماند.

خداداد: باید کی‌روش را حفظ کنیم

عزیزی در مصاحبه با "ورزش سه"، ابتدا در خصوص فصل نقل و انتقالات و اینکه  خیلی ها معتقدند استقلال و پرسپولیس مدعیان اصلی قهرمانی هستند گفت: این دو تیم برای فصل آینده بازیکنان خوبی دارند ولی هنوز لیگ شروع نشده و نمی‌توان گفت که حتما یکی از این دو تیم قهرمان می‌شوند. استقلال و پرسپولیس بازیکنان خوبی جذب کردند اما مهم این است که نفرات جدید در این تیم جواب بدهند. باید منتظر ماند تا لیگ شروع  شود، ضمن اینکه چند تیم دیگر هم شانس قهرمانی دارند.


عزیزی در خصوص عملکرد کی‌روش در تیم‌ملی گفت: هر فردی بگوید کی‌روش نتایج بدی گرفته مطمئنا چیزی جز غرض‌ورزی و حسودی ندارد. من 4 سال پیش که قرار بود کی‌روش بماند منتقد او بودم و گفته بودم که عقد قرارداد با این مربی غلط است ولی بدون تعارف باید بگویم که آن زمان در مورد او اشتباه می‌کردم. به هر حال گاهی اوقات ممکن است ما اشتباه کنیم ولی باید گفت که کی‌روش عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته است.


او ادامه می‌دهد: فوتبال ما سالیان سال در نتیجه‌گیری و همچنین دفاع تیمی با مشکل مواجه شد ولی کی‌روش توانست سیستم دفاعی تیم‌ملی را به شکل فوق‌العاده درست کند و در نتیجه‌گیری هم بهترین عملکرد را داشته باشد. من معتقدم که کی‌روش را باید بعد از جام‌جهانی هم حفظ کنیم ولی به شرطی که قرارداد ترکمنچای با او امضا نکنیم.


خداداد در قسمت دیگری از حرف‌هایش می‌گوید: ما باید با کی‌روش قرارداد امضا کنیم و این مربی تحت قرارداد فدراسیون فوتبال باشد نه این که فوتبال ما تحت قرارداد این مربی باشد. کی‌روش باید در چارچوب اختیارات یک سرمربی کارش را انجام دهد. قرار نیست لیگ ما 20 بار تعطیل شود و اگر بخواهیم به فلان اردو برویم حتی هتل را هم کی‌روش انتخاب کند. هرچیزی قواعد و شرایط خاص خودش را دارد و معتقدم با کی‌روش یک قرارداد اصولی و حرفه‌ای بسته شود.

دیدگاه‌ها