کد خبر : 1425313 | 13 تیر 1396 ساعت 12:23 | 41.8K بازدید | 5 دیدگاه

حضور کریمی باعث شد بدون درنگ نفت را انتخاب کنیم

فشنگچی: همه به صادقیان کمک می‌کنیم

هافبک تیم نفت تهران به آینده تیمش بسیار امیدوار است و می گوید روزهای خوبی در انتظار این تیم است.

فشنگچی: همه به صادقیان کمک می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، امیرحسین فشنگچی بعد از یک فصل نه چندان خوب در خونه به خونه بابل به نفت تهران پیوسته تا در لیگ هفدهم شاگرد علی کریمی باشد. فشنگچی بابت حضورش در نفت ابراز خوشحالی می کند و امیدوار است نتایج  خوبی کسب شود. او در گفت و گو با خبرنگار ما درباره بازگشت خود به لیگ برتر عنوان کرد: تمام هدف من امسال این بود که به لیگ برتر برگردم و خوشحالم که به نفت تهران پیوستم. نفت به واسطه حضور علی آقای کریمی امسال به چشم می آید و در آسیا نیز حضور دارد. همین موضوع برای من باعث خوشحالی است.


وی درباره مشکلات نفت تهران تاکید کرد: نفت سال گذشته نیز مربی بزرگی داشت و با حضور علی دایی قهرمان جام حذفی شد. درست است که برخی مشکلات وجود دارد اما انشاءالله همه چیز درست می شود. قطعا حضور علی کریمی باعث شد تا همه ما بازیکنان بدون اینکه درنگ کنیم، نفت را برگزینیم و می بینید که یارگیری خوبی هم انجام شده است.


بازیکن نفت تهران درباره حضور پیام صادقیان در این تیم گفت: پیام بازیکن ارزشمندی است که باید اعتماد به نفسش را بالا ببرد. همه ما به پیام صادقیان کمک می کنیم تا بهترین سال فوتبالش را بگذراند.
فشنگچی در پایان درباره آینده نفت تهران افزود: با اینکه تیم ما کمی دیر بسته شده اما امسال با توجه به حضورمان در آسیا باید بهترین نتایج را رقم بزنیم. فکر می کنم انتخاب خوبی انجام دادم و روزهای خوبی در انتظار ما خواهد بود.

دیدگاه‌ها