کد خبر : 1425375 | 13 تیر 1396 ساعت 17:46 | 10K بازدید | 0 دیدگاه

رضاوند: نفت باید طلبهای ما را بدهد

آرش رضاوند، بازیکن سایپا می‌گوید اگر نفتی ها طلب‌هایشان را پرداخت نکنند، تصمیم‌گیرنده اصلی پس از این سازمان لیگ خواهد بود.

رضاوند: نفت باید طلبهای ما را بدهد 

به گزارش "ورزش سه"، آرش رضاوند هافبک سایپا درباره دیدار دوستانه‌شان مقابل پارس جنوبی جم می‌گوید: آقای تارتار تیم خوبی را این فصل جمع کرده‌اند و فکر می‌کنم رقیب سختی برای تیم‌های لیگ‌برتری باشند. بازی دوستانه ما با این تیم دست کمی از رقابت‌های لیگ‌برتر نداشت اما ما هم به خوبی از پس این بازی برآمدیم و در نهایت با پیروزی زمین را ترک کردیم.

 
رضاوند در رابطه با حضورش در سایپا و شاگردی علی دایی هم خاطرنشان کرد: آقای دایی به جوان‌ها اهمیت خاصی می‌دهند و من سال گذشته فصل خوبی را در نفت با ایشان تجربه کردم و پس از درخواست جذبم توسط ایشان به سایپا آمدم تا فوتبالم را در اینجا به معرض نمایش بگذارم.


هافبک سابق نفت در رابطه با مطالباتشان از این باشگاه هم گفت: ما فصل گذشته در نفت مبلغ آنچنانی دریافت نکردیم و فقط وعده و وعیدها ما را در این تیم نگه داشت. ما در مدت یک سال خجالت‌زده خانواده‌هایمان بودیم و امیدوارم که آنها بار دیگر ما را شرمنده نکنند. اگر آنها نتوانند مطالبات ما را تا پایان هفته پرداخت کنند طبق صحبت‌های مسئولین سازمان لیگ آنها  نمی‌توانند تیم‌داری کنند و تصمیم‌گیرنده اصلی برای آنها مسئولین سازمان لیگ خواهد بود.

دیدگاه‌ها