کد خبر : 1425392 | 13 تیر 1396 ساعت 18:51 | 68.1K بازدید | 0 دیدگاه

مدافع جنجالی فصل گذشته استقلال و فرصت شروع تازه

سال گذشته برای مدافع جنجالی فصل گذشته استقلالی ها اگرچه روزهای تلخی به همراه داشت با شیرینی حضور در لیست کی‌روش خاتمه یافت و حالا او با حضور در سایپا آرزوهای جدید در سر می پروراند.

مدافع جنجالی فصل گذشته استقلال و فرصت شروع تازه

به گزارش "ورزش سه"،  کنعانی زادگان فصل گذشته و در پنجره تابستانی یکی از داغ ترین سوژه های نقل و انتقالاتی فوتبال کشور بود.


این بازیکن که به همراه ملوان بندرانزلی به دسته پایین تر سقوط کرده بود، مورد توجه دو باشگاه پر طرفدار پایتخت قرار داشت. در این میان با توجه به اینکه کنعانی زادگان بازیکن سابق پرسپولیس به شمار می رفت، خیلی ها او را قرمزپوش می دانستند و صحبت های زیادی نیز میان دو طرف در این خصوص صورت پذیرفته شد ولی پیشنهاد مالی قابل توجه استقلال تهران که چند روز قبل در جدال با رقیب دیرینه وحید امیری را از دست داده بود، سبب شد تا این مدافع که سابقه عضویت در تیم ملی را هم در کارنامه داشت، با چرخشی عجیب از دیگر تیم پایتخت سر دربیاورد.


 اما انگار همه چیز در تیم استقلال علیه او و این بازیکن بود و کنعانی زادگان در همان دیدار اول برابر نفت تهران با اشتباه فاحشی که داشت، زمینه ساز گل امیر ارسلان مطهری شد و در هفته دوم هم با پارگی رباط صلیبی روبرو شد  تا لیگ شانزدهم برای این بازیکن شروع نشده تمام شود و از لیست استقلال کنار گذاشته شود. 


مدافع سابق ملوان بندرانزلی در نیم فصل نتوانست نیز به جمع شاگردان منصوریان اضافه شود تا در لیگ شانزدهم فرصت زیادی برای بازی نداشته باشد.


کنعانی زادگان با این حال پس از پایان مصدومیت شدیدی که با آن روبرو شد، در اتفاقی غیرمنتظره در لیست ارائه شده برای دیدار تیم ملی برابر ازبکستان قرار گرفت  تا بار دیگر شاهد یکی از تصمیمات عجیب کارلوس کی روش باشیم و فصل کابوس وار کنعانی زادگان هم پایان خوشی برای او به همره داشته باشد و این بازیکن همراه سایر بازیکنان تیم ملی در ورزشگاه آزادی جشن صعود به جام جهانی برپا کرد.


مدافع فصل گذشته استقلال تهران امروز به تیم سایپا پیوست و شاگرد علی دایی شد؛ کنعانی زادگان در تیم سایپا این فرصت را دارد که بار دیگر خود را به عنوان یک مدافع مستحکم معرفی کند و در فصل منتهی به جام جهانی سرمربی تیم ملی را متقاعد به ادامه حضورش در لیست تیم ملی کند.

دیدگاه‌ها