کد خبر : 1425438 | 14 تیر 1396 ساعت 09:02 | 95.6K بازدید | 6 دیدگاه

یک روزنامه ایتالیایی مدعی شد

توافق سردار آزمون با بشیکتاش ترکیه!

بنابر نوشته روزنامه کوریره دلاسرا ایتالیا سردار آزمون و باشگاه روستوف برای حضور این بازیکن در بشیکتاش به توافق نهایی رسیده‌اند.

توافق سردار آزمون با بشیکتاش ترکیه!

به گزارش "ورزش سه"، سردار آزمون به دلیل شرایط سنی خوب و درخشش چشمگیری که طی فصول اخیر و به ویژه یک سال اخیر در تیم ملی و روستوف روسیه داشته مورد توجه تیم‌های زیادی قرار گرفته و رسانه‌های کشورهای مختلف اروپایی بارها نام او را به‌عنوان گزینه تیم‌هایی مثل لیورپول، آرسنال، لاتزیو، مارسی و ... مطرح کرده‌اند.


آزمون که در روزهای گذشته علاوه بر پشت سر گذاشتن تست پزشکی در دو دیدار دوستانه برای روبین کازان، تیم سابق خود که از آن به روستوف رفته بود نیز بازی کرده حالا با پیشنهادات چشمگیری روبه‌رو شده که به نظر می‌رسد جدی‌تر از همیشه است.


هنوز وضعیت سردار ایرانی که قرارداد فعلی‌اش با باشگاه روبین کازان است یا روستوف مشخص نیست و به همین دلیل احتمال می‌رود باشگاه لاتزیو که یکی از تیم‌های خواهان او به حساب می‌آید به دلیل ترس از محرومیت ستاره ایرانی به دلیل انتقال غیر قانونی نقل و انتقالاتی فعلا از جذب این بازیکن دست کشیده ولی همچنان کار انتقال او را دنبال می‌کند و از به خدمت گرفتن او صرف نظر نکرده است.


علاوه بر رسانه‌های مختلفی از جمله «دیلی کنون» که مدعی شدند علاوه بر لاتزیو، تیم‌های میلان و وستهام نیز خواهان سردار آزمون هستند اما بیشتر سایت‌های ترکیه به طور کامل عنوان کردند حضور مهاجم ایرانی در بشیکتاش ترکیه قطعی شده است.


سایت اسپورت وان ترکیه مدعی شده باشگاه بشیکتاش با مدیران روستوف روسیه به توافق رسیده تا ستاره ایرانی راهی این تیم شود و آزمون نیز با وجود پیشنهاد جدی لاتزیو ایتالیا، علاقه‌مند است به ترکیه برود و پیراهن راه راه سفید و مشکی بشیکتاش را بر تن کند.


از سوی دیگر روزنامه کوریره دلاسرا ایتالیا نیز نوشته آزمون تا پایان امروز چهارشنبه انتقال خود را به بشیکتاش نهایی خواهد کرد که مشخص نیست تا چه اندازه این مطلب صحت داشته باشد.

دیدگاه‌ها