کد خبر : 1425492 | 14 تیر 1396 ساعت 13:41 | 108.6K بازدید | 2 دیدگاه

رامین، یک گام تا لژیونر شدن

رقیب رضاییان از اوستنده بلژیک خط خورد!

مدافع سابق پرسپولیسی ها که چند روزی است با تیم اوستنده بلژیک به تمرین می پردازد، بیش از هر زمان دیگری خود را به این تیم نزدیک می بیند، او عملکرد فوق العاده ای در تست های این تیم داشت، از طرفی یکی از مهمترین موانع حضور این بازیکن با خط خوردن نام رقیب وی توسط مسئولان باشگاه بلژیکی برداشته شد.

رقیب رضاییان از اوستنده بلژیک خط خورد!

به گزارش "ورزش سه"، رامین رضاییان که پس از جدایی از جمع سرخ پوشان به تیم دیگری نپیوست، اکنون تنها یک گام تا لژیونر شدن دارد. او که در روزهای اخیر به همراه تیم اوستنده بلژیک به تمرین می پردازد، توانسته موفقیت بالایی در تست های این باشگاه داشته باشد و همین موضوع مسئولان این باشگاه را ترغیب به جذب این بازیکن کرده است. 

 

او در تست روز اول یعنی تست بدنسازی به همراه یکی دیگر از بازیکنان تیم به عنوان اولی رسید، روز گذشته نیز در تست دو که در جنگل برگزار شده بود مجددا خود را به عنوان بهترین بازیکن تیم معرفی کرد. 

 

رسانه های بلژیکی در رابطه با رضاییان نوشته اند که او یکی از بهترین بازیکنان تیم ملی ایران است، او یکی از ستاره های فوتبال ایران محسوب می شود و اینکه او در صفحه اجتماعی خود بیش از یک میلیون و صد هزار دنبال کننده دارد نشان می دهد که در بین هواداران فوتبال ایران از محبوبیت بالایی برخوردار است.. 

 

نکته جالب در رابطه با برداشت این باشگاه از محبوبیت رامین رضاییان این است که صفحه اجتماعی باشگاه اوستنده بلژیک پیش از حضور رامین در تمرینات 3500 دنبال داشت اما پس از حضور ملی پوشان ایرانی در عرض دو روز به یکباره به 4500 دنبال کننده رسید که همین موضوع مسئولان باشگاه را به حیرت انداخته است.

 

پس از موفقیت رامین رضاییان در تست ها، مسئولان تیم بلژیکی به دنبال این هستند تا بتوانند هرچه سریعتر قرارداد خود با این بازیکن را منعقد کنند. در این رابطه روزنامه های بلژیکی در مطالب امروز خود نوشته اند که باشگاه اوستنده قید یکی از بازیکنان خود (بازیکن اهل رژیم اشغالگر قدس) را زدند تا با خالی شدن یک جای خالی شرایط را برای حضور رامین رضاییان مهیا کنند.

 

1207777

دیدگاه‌ها