کد خبر : 1425816 | 16 تیر 1396 ساعت 15:35 | 28.5K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با موندودپورتیوو

اظهارنظر رئیس بارسا در مورد جذب بیرین و سبایوس

بارسلونا در نقل و انتقالات تابستانی خرید سه بازیکن را در درجه اول اهمیت قرار داده ولی هنوز موفق به جذب هیچکدام نشده است.

اظهارنظر رئیس بارسا در مورد جذب بیرین و سبایوس

به گزارش "ورزش سه"، بارسا قصد تقویت خود در سه منطقه دفاع راست، خط میانی و وینگر چپ را دارد و برای این منظور روی بیرین (آرسنال)، وراتی (پی اس جی) و دمبله (دورتموند) دیدگاه مثبت داشت.

جذب دمبله دو هفته پیش منتفی شد و وراتی نیز به نظر دست نیافتنی می رسد. در مورد بیرین هم بارسلونا مانع سختی چون ونگر را پیش روی خود می بیند. به همین منظور بارسلونا پلان B خود را فعال کرده و قصد دارد به جای وراتی، ستاره 20 ساله بتیس «دنی سبایوس» را به خدمت بگیرد. به جای دمبله نیز دلوفئو جذب شده است.

 

 

1208045

 

 

بارتومئو، رئیس بارسلونا در مورد جذب سبایوس و بیرین گفت:« سبایوس بازیکن بتیس است و من در مورد بازیکن تیمی دیگر صحبت نمی کنم. استراتژی ما در نقل و انتقالات اینگونه است. با سبایوس حرف نزده ام و نمی دانم وضعیت او چگونه است.

 

 

1207581

 

 

مصاحبه مدیر ورزشی بتیس در مورد پیشنهاد ما؟ این حرف های او بود و از زبان من چنین چیزی نشنیده اید. ما هرگز در مورد اهداف نقل و انتقالاتی خودمان در رسانه ها حرف نمی زنیم. اگر در مورد وراتی به صراحت حرف زدم، به این دلیل بود که مدیر ورزشی ما پیش از این در مورد او صحبت کرده بود.

در مورد بیرین هم به همین گونه. برخی مواقع باشگاه ها رقمی از ما تقاضا می کنند که بسیار بیشتر از ارزش واقعی بازیکن است. فصل نقل و انتقالات طولانی است و در دو ماه پیش رو می تواند اتفاقات زیادی رخ دهد.»

 

دیدگاه‌ها