کد خبر : 1425908 | 16 تیر 1396 ساعت 21:07 | 10.1K بازدید | 0 دیدگاه

چمنیان: هدف‌ما صعود باصلابت در جام‌جهانی است

تیم ملی ایران در مسابقات جام جهانی نوجوانان با تیم های آلمان، گینه و کاستاریکا همگروه شده است.

چمنیان: هدف‌ما صعود باصلابت در جام‌جهانی است

به گزارش "ورزش سه"، عباس چمنیان سرمربی تیم ملی نوجوانان درباره جام جهانی گفت: همانطور که قبلا صحبت شده بود، هر ٢٤ تیمی که در مسابقات جام جهانی حاضر هستند قابل توجه و با کیفیت هستند، چیزی که برای ما مهم بود این بود که تکلیفمان درباره حریفانمان مشخص شود، می دانیم که تمام حریفان سرسخت و حرفه ای هستند.


سرمربی تیم ملی جوانان در ادامه گفت: گروه خیلی سختی داریم، همه حریفان زحمت می کشند تا با تمام قدرت و امکانات برای این مسابقات حاضر شوند و ما هم باید با برنامه ریزی و تلاش برای مسابقات جام جهانی که سه ماه دیگر برگزار می شود، آماده شویم و تیممان را به مرز آمادگی برسانیم تا در این مسابقات از نام ایران دفاع کنیم.

 

چمنیان همچنین درباره حریفان تیم ملی در جام جهانی افزود: در گروه ما آلمان شاخص تر است و دارای کلاس  فوتبال خاص و قابل احترامی است، گینه از تیم های خوب آفریقایی است و تیم های افریقایی همیشه در رده های سنی و به خصوص جوانان همیشه دارای تیم های خوب و قوی هستند که چندین دوره قهرمان شده اند، کاستاریکا هم به عنوان نماینده امریکا تیم شاخصی است.

سرمربی تیم ملی نوجوانان همچنین افزود: هدف و تلاش ما با تمام بچه ها این است که از مرحله مقدماتی بتوانیم با موفقیت عبور کنیم و سپس با صلابت به مراحل بالاتر فکر کنیم و از آن بالا برویم. از اکنون برنامه ریزی ما جدی تر می شود و با توجه به شناختی که از حریفان پیدا می کنیم  و دیدارهای دوستانه که برگزار می کنیم برای مسابقات آماده می شویم.


وی درباره بازی های دوستانه نیز افزود: بعد از مراسم قرعه کشی از سوی آقای مرادی با مدیران چندین کشور صحبت شد و هم آنها و هم ما پیشنهاداتی برای بازی دوستانه داشته ایم چه به میزبانی ما و چه تیم های حریف بازی هایی را انجام بزنیم، ترجیح ما این است تا با کشورهایی بازی کنیم که فوتبالشان به حریفان ما نزدیکک تر خواهد بود. امیدواریم طبق برنامه و حمایت فدراسیون برنامه های ما پیش برود.

دیدگاه‌ها