کد خبر : 1426030 | 17 تیر 1396 ساعت 14:29 | 36.9K بازدید | 0 دیدگاه

رئال مادرید؛

برنده احتمالی ال کلاسیکو برای جذب سبایوس

رئال مادرید شب گذشته پاسخ مثبت سبایوس را دریافت کرد و تنها یک معجزه می تواند مانع پیوستن پدیده بتیس به جمع کهکشانی ها شود.

برنده احتمالی ال کلاسیکو برای جذب سبایوس

به گزارش "ورزش سه"، دنی سبایوس، پدیده این روزهای فوتبال اسپانیا که بهترین بازیکن رقابت های زیر 21 ساله های اروپا نیز شد، مورد توجه هر دو غول فوتبال اسپانیا یعنی رئال و بارسا قرار گرفته است.

 

ابتدا این رئال بود که برای جذب سبایوس اقدام کرد و 4 روز پیش مدیر ورزشی بتیس تایید کرد که بارسلونا نیز خواهان جذب این بازیکن شده است. رسانه های مادریدی اما از تمایل سبایوس برای پیوستن به رئال خبر داده اند.

 

 

1208243

 

 

این بازیکن چند روز پیش اعلام کرد که طی دو هفته تصمیم نهایی خود را اعلام کرد اما مسئولان رئال که دو سال است در پی جذب سبایوس هستند، از این اظهارنظر خشمگین شده و روز گذشته به ایجنت او 24 ساعت مهلت دادند تا پاسخ قطعی را به آنها بدهد. برای رئالی ها قابل قبول نبود که سبایوس به خاطر رسیدن پیشنهاد بارسلونا پاسخ نهایی خود را به دو هفته بعد موکول کند.

 

صبح امروز آس به نقل از منابع موثق خود ادعا کرد که سبایوس پاسخ مثبت قطعی خود را به رئال داده و تنها مذاکرات نهایی بین رئال و مسئولان بتیس باقیمانده است. در صورتی که اتفاق غیرمترقبه ای رخ ندهد، سبایوس با رقمی نزدیک به 20 میلیون یورو تا دوشنبه با رئال قرارداد خواهد بست.

رئال به سبایوس قراردادی 5 ساله و حضور در تیم اول باشگاه را پیشنهاد داده و زیدان قصد دارد این بازیکن 21 جولای در اردوی امریکا حضور پیدا کند.

دیدگاه‌ها