کد خبر : 1426158 | 18 تیر 1396 ساعت 00:34 | 67.3K بازدید | 1 دیدگاه

احسان هم‌بازی جدید شجاعی؛

حاج‌صفی رسما به پانیونیوس پیوست

کاپیتان فصل گذشته سپاهان اصفهان رسما به عضویت باشگاه پانیونیوس یونان درآمد تا تعداد ایرانی‌های این تیم دو باره به دو بازیکن برسد.

حاج‌صفی رسما به پانیونیوس پیوست

به گزارش "ورزش سه"، احسان حاج‌صفی بعد از یک سال بازی در اف. سی. وی. فرانکفورت آلمان فصل گذشته را دوباره در سپاهان سپری کرد و باز هم نمایش درخشانی داشت که این عملکرد را در تیم ملی و با وجود تغییر پست به هافبک نیز به نمایش گذاشت تا مورد توجه تیم‌های خارجی قرار بگیرد.


این بازیکن ملی‌پوش که به همراه مسعود شجاعی حدود دو هفته است به آتن سفر کرده و در تمرینات پانیونیوس یونان شرکت داشت، بعد از مذاکره با مسؤولان این باشگاه برای عقد قرارداد به توافق رسید.

 

1208342


حاج‌صفی که پیشنهاد داخلی نیز از استقلال تهران و سپاهان داشت در نهایت تصمیم گرفت در سال منتهی به جام جهانی 2018 لژیونر شود و بعد از یک فصل دوباره فوتبال خود را در اروپا دنبال کند تا بیشتر مورد توجه کارلوس کی‌روش باشد.


شجاعی نیز که یک فصل موفق در پانیونیوس گذراند و با درخشش در این تیم جزو نفرات منتخب سوپر لیگ یونان قرار گرفته بود، از تیم‌های یونانی مثل پاناتینایکوس پیشنهاد داشت ولی در نهایت به کارش در پانیونیوس ادامه داد و قراردادش را تمدید کرد.


در آغاز فصل گذشته شجاعی و کریم انصاری‌فرد دو ایرانی حاضر در پانیونیوس بودند که انصاری‌فرد در نقل و انتقالات زمستانی به المپیاکوس رفت ولی حالا بعد از یک سال با آمدن حاج‌صفی دوباره تعداد ایرانی‌های پانیونیوس به دو بازیکن رسید.

 

دیدگاه‌ها