کد خبر : 1426245 | 18 تیر 1396 ساعت 14:50 | 32.9K بازدید | 0 دیدگاه

قسمتی از رباطم پاره است

مبعلی: پژمان و مجتبی باید برمی‌گشتند

ایمان مبعلی هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان می‌گوید که قسمتی ار رباط صلیبی‌اش پاره است اما می‌تواند با این شرایط هم فوتبال بازی کند.

مبعلی: پژمان و مجتبی باید برمی‌گشتند

مبعلی در مصاحبه با "ورزش سه"، در خصوص مصدومیتی که قبل از فینال جام‌حذفی دچارش شد می‌گوید:« من قبل از فینال جام‌حذفی آسیب دیدم و بعد از عکسبرداری مشخص شد که این آسیب‌دیدگی از قبل بوده است. من روی زانویم فیزیوتراپی کردم و مراحل درمانی را پشت سر گذاشتم و الان شرایط خوبی دارم. با فولاد تمرین می‌کنم و در بازی‌های دوستانه هم به میدان رفتم.»


از مبعلی می‌پرسیم که چگونه رباط پاره‌اش ترمیم شد و او می‌‌گوید: رباط من یک مقدار پارگی دارد و دکترهای تیم هم در این زمینه در جریان هستند. وقتی قراردادم را با فولاد امضا کردم، در آن قرارداد قید کردم که اگر زانوی من دچار مشکل شد و نتوانستم بازی کنم، هیچ توقع مالی از باشگاه ندارم و فولاد می تواند تا زمانی که در این تیم بودم، حق و حقوقم را بدهد. فکر می کنم هر بازیکنی هم جای من بود این را می گفت چون باید باشگاه و کادرپزشکی در جریان قرار می گرفتند.»


مبعلی در قسمت دیگری از حرف‌هایش می‌گوید: خیلی‌ها در این چند سال با رباط پاره بازی کرده‌اند و از خیلی‌ها می‌توانم اسم ببرم که یا بازی می‌کنند یا الان مربی هستند. البته بازی کردن با رباط پاره بستگی به نوع تمرینات، نوع آناتومی بدن و مسائل دیگر دارد که پزشکان می‌توانند درباره‌اش بهتر صحبت کنند. البته وقتی رباط صلیبی به صورت کامل پاره می‌شود معمولا نیاز به جراحی دارد ولی بعضی‌ها نیز بوده‌اند که با رباط کاملا پاره هم بازی کرده‌اند.


مبعلی در خصوص بازگشت به فولاد خوزستان حرف می‌زند: من دوست داشتم به فولاد برگردم. 11 سال پیش این تیم را ترک کردم و در این چند سال شرایط مهیا نشد تا به فولاد بازگردم. من از این تیم به تیم‌ملی رسیدم، قهرمان لیگ شدم و خارج از ایران بازی کردم و فراموش کردن فولاد امکانپذیر نبود. در این سال‌ها هم پیشنهادی از فولاد نداشتم که بخواهم برگردم و البته جبهه‌ای هم علیه کسی نگرفتم. من در فوتبال یاد گرفتم که از کسی توقعی نداشته باشم، نه از مربی خاصی و نه از باشگاه خاصی. امسال اما این موقعیت نصیب من شد که بتوانم به فولاد برگردم و پیراهن این تیم را برتن کنم.»


از مبعلی در خصوص بازگشت مجتبی جباری و پژمان منتظری به این تیم سوال می کنیم که او می‌گوید: من فکر می‌کنم استقلال تیم خوبی را درست کرده ولی تاریخ نشان داده که امکان دارد تیم های پرمهره نتیجه نگیرند یا حتی برخی تیم ها که حسابی روی آنها نمی شود نتیجه بگیرند. جمع کردن این تیم کار راحتی نبود و فکر می کنم استقلال بازیکنان خوبی دارد. پژمان و مجتبی هم می توانند به استقلال کمک کنند، البته اگر آنها حتی شرایط خوبی هم نداشتند به خاطر زحماتی که برای استقلال کشیدند، این باشگاه باید آنها را دوباره به خدمت می گرفت.»

دیدگاه‌ها