کد خبر : 1426802 | 21 تیر 1396 ساعت 10:59 | 23.2K بازدید | 1 دیدگاه

گل‌محمدی: در روزهای آینده تصمیم می‌گیرم

بازگشت بنگر به تراکتورسازی؛ بعید است!

با وجود مسائل مطرح شده درباره بازگشت محسن بنگر به تراکتورسازی اما بعید است این اتفاق رخ بدهد.

بازگشت بنگر به تراکتورسازی؛ بعید است!

به گزارش "ورزش‌سه"، مصدومیت بدموقع هادی محمدی در بازی تدارکاتی تراکتورسازی از ناحیه رباط صلیبی و دوری بلند مدت این بازیکن از ترکیب سرخپوشان تبریزی مشکل جدیدی برای این تیم درست کرده است. حالا که تراکتوری ها بشدت با کمبود بازیکن در خط دفاع مواجه هستند، بحث بازگشت محسن بنگر مطرح شده است. تراکتورسازی که از جذب بازیکن جدید با رای فیفا محروم شده است، تنها بازیکنی که می تواند به جمع نفرات خود اضافه کند، محسن بنگر است.


بنگر با توجه به اینکه هنوز با تیم دیگری قرارداد امضا نکرده و از سوی دیگر می تواند قراردادش را با تراکتورسازی تمدید کند شایعه بازگشتش به ترکیب تیم به جای هادی محمدی مطرح شده اما بعید است این اتفاق رخ بدهد.


دیروز بعد از بازی تدارکاتی با تیم امید از یحیی گل محمدی درباره بازگشت بنگر سوال شد که اینطور پاسخ داد: «هنوز درباره حضور محسن بنگر در تراکتورسازی تصمیم نگرفته‌ام و این تصمیم بستگی به شرایط روزهای آینده دارد.»


این در حالی است که گل محمدی اعتقاد دارد حالا که ترکیب تیمش برای لیگ هفدهم را کامل کرده، نباید به بازیکن دیگری فکر کند. او هنوز بر سر انتخاب محسن بنگر برای حضور در مرکز دفاع تردید دارد اما در نهایت بعید به نظر می رسد بخواهد این مدافع را به تراکتورسازی برگرداند.

دیدگاه‌ها