کد خبر : 1426901 | 21 تیر 1396 ساعت 15:55 | 25.3K بازدید | 0 دیدگاه

ذوب آهن در میان سه تیم بانظم لیگ برتر است؛

صادقی: قهرمانی امسال بین دو تیم اصفهانی است

سنگربان تیم ذوب آهن می گوید که تیم های اصفهانی به دلیل برنامه ریزی مناسب و همینطور مربیان خوبی که به خدمت گرفته اند، شانس های اصلی قهرمانی لیگ هفدهم هستند.

صادقی: قهرمانی امسال بین دو تیم اصفهانی است

محمدباقر صادقی گلر سابق ذوب آهنی‌ها که در پنجره ی تابستانی لیگ هفدهم بار دیگر به تیم سابق خود (که 15 سال در آن عضویت داشته)، بازگشت در خصوص این تصمیم و همینطور فصل ناموفقی که در صبای قم پشت سر گذاشت، به خبرنگار "ورزش سه" گفت: فصل گذشته هم از نظر مالی و هم از لحاظ اینکه بازی نکردم، فصل خوبی برای من نبود. در حالی که من خیلی آماده بودم و کادر فنی و بازیکنان هم گفتند که بازی نکردن من اشتباه بوده است. به هر حال من بازی نکردم و شرایط خاصی برای صبا پیش آمد و تیم به دسته پایین تر سقوط کرد.


وی ادامه می دهد: امسال هم پس از صحبت هایی که با آقای آذری داشتم و با نظر مستقیم آقای قلعه نویی قسمت شد بار دیگر به ذوب آهن برگردم.


صادقی در مورد اینکه آیا از شرایط خود پس از بازگشت به ذوب آهن راضی است یا خیر، عنوان کرد: صد در صد راضی هستم. ذوب آهن یکی از با نظم ترین و ریشه دارترین تیم های لیگ برتر است و به نظرم جزو سه تیم برتر است. من در خیلی از تیم ها بازی کرده ام ولی سازماندهی و نظمی که در ذوب آهن وجود دارد را در تیم های دیگر ندیدم. ضمن اینکه ذوب آهن خانه ی خودم است. در حال حاضر هم حس خیلی خوبی دارم و انتخاب آقای قلعه نویی هم بهترین انتخاب باشگاه بوده است که باعث شده باشگاه از تفکر معمول که کسب رتبه های دوم تا چهارم بود، دربیاید و حالا همه به قهرمانی می اندیشیم.


گلر ذوب آهن در مورد شرایط تمرینی تیم می گوید: طی این روزها تمرینات خیلی خوبی داشتیم و من تمرین با این جدیت و انگیزه را ندیده بودم. اردوی خارجی هم از فردا شروع می شود.


صادقی درباره ی اینکه پیش تر گفته بود دوست دارد در جایی بازی کند که فیکس باشد و با توجه به حضور رشید مظاهری در ذوب آهن که ملی پوش هم است و اینکه آیا این موضوع او را نگران ساخته یا خیر، بیان می کند: به هر حال همانطور که گفتید رشید مظاهری دروازه بان تیم ملی است و یکی از بهترین گلرهای ایران است. به هر حال من انتخاب کردم و شرایط را هم در نظر گرفتم. وظیفه ی من تمرین کردن است و در تمرینات هم تمام تلاشم را می کنم. بازی کردن و نکردن من هم دست سرمربی تیم است.


صادقی که سابقه بازی در تیم سپاهان را هم دارد، در مورد اینکه چه نتایجی برای نماینده های استان اصفهان با توجه به تغییراتی که در آنها صورت گرفته، متصور است، اظهار داشت: غیر از اینکه خودم اصفهانی هستم و با توجه به این تیم هایی که می بینم قهرمانی امسال بین دو تیم اصفهانی است؛ چون برنامه ریزی های خوبی انجام دادند و مربیان خوبی جذب کردند. فکر می کنم شخصیت قهرمانی دارند و با این حال شانس ذوب آهن را نسبت به سپاهان بیشتر می دانم.


گلر ذوب آهن که سه بار عنوان نائب قهرمانی لیگ را کسب کرده در خصوص اینکه چقدر امیدوار است این ناکامی ها در لیگ هفدهم خاتمه یابد، گفت: من سه نائب قهرمانی دارم. همیشه یک جای کار در تیم ما می لنگید و تفکر قهرمانی در تیم وجود نداشت ولی امسال با حضور قلعه نویی تیم کاملی داریم.


وی در پایان با تشکر از هواداران ذوب آهن عنوان کرد: از هواداران ذوب آهن تشکر می کنم و همینطور تمام دست اندرکارانی که زمینه های حضور آنها در تمرینات و بازی ها را فراهم می کنند؛ فکر می کنم امسال تماشاگر بیشتری داشته باشیم.

دیدگاه‌ها