کد خبر : 1426908 | 21 تیر 1396 ساعت 15:29 | 32.1K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش آس:

چرا خبری از رسمی شدن انتقال سبایوس به رئال نیست؟

با وجود اینکه چند روز پیش رسانه های مادریدی خبر از توافق بین رئال و سبایوس دادند اما هنوز این انتقال رسمی نشده است.

چرا خبری از رسمی شدن انتقال سبایوس به رئال نیست؟

به گزارش "ورزش سه"، دنی سبایوس، بهترین بازیکن یورو زیر 21 ساله ها که در دو فصل گذشته یکی از بهترین های رئال بتیس بود، ابتدای هفته با رئال مادرید به توافق رسید.

رقم فسخ قرارداد او 15 میلیون یورو است و با وجود ابراز علاقه بارسلونا، سبایوس ترجیح داد به پیشنهاد رئال پاسخ مثبت بدهد.

در حالی که رئال می توانست با پرداخت 15 میلیون یورو و بدون مذاکره با بتیس، سبایوس را به خدمت بگیرد اما برای حفظ روابط دوستانه، رئالی ها ترجیح دادند با بتیس نیز به توافق برسند.

بر این اساس قرار شد رئال یک میلیون یورو بیشتر به بتیس پرداخت کند و دو میلیون یورو نیز به عنوان پاداش به خود بازیکن تعلق بگیرد.

 

 

1208952

 

 

سبایوس دو شب پیش در مادرید تست های پزشکی را با موفقیت پشت سر گذاشت و قراردادش با رئال را نیز امضا کرد اما خبر رسمی شدن این انتقال هنوز اعلام نشده است.

علت اصلی، اختلاف دو باشگاه بر سر چگونگی پرداخت 16 میلیون یورو رقم انتقال است.

 

رئالی ها معتقدند چون قرار است یک میلیون یورو اضافه تر به بتیس بدهند، این مبلغ باید در دو قسط پرداخت شود اما بتیس با هر دو پیشنهاد رئال مخالفت کرده است. پیشنهاد رئالی ها پرداخت 8 میلیون یورو به محض رسمی شدن انتقال و سپس 8 میلیون یورو، 6 ماه بعد بود. پیشنهاد 10 +6 نیز از سوی بتیس رد شد و آنها خواهان دریافت 16 میلیون یورو یکجا هستند.

مذاکرات دو طرف ادامه دارد ولی به ادعای آس، هیچ خطری این انتقال را تهدید نمی کند چون به زودی توافقات دو تیم نهایی خواهد شد. سبایوس 9 روز دیگر به هواداران رئال معرفی می شود و بلافاصله نیز راهی آمریکا خواهد شد تا خود را به زیدان معرفی کند.

دیدگاه‌ها