کد خبر : 1427034 | 22 تیر 1396 ساعت 12:53 | 12K بازدید | 0 دیدگاه

مصدومیت هادی محمدی شوک بزرگی بود

گودرزی: آقا یحیی بخواهد، دوباره دفاع چپ می‌شوم

مهاجم تیم تراکتورسازی اعلام کرد مشکلی با بازی کردن در پست دفاع چپ ندارد.

گودرزی: آقا یحیی بخواهد، دوباره دفاع چپ می‌شوم

به گزارش "ورزش سه"، با مصدومیت طولانی مدت هادی محمدی، تیم تراکتورسازی در خط دفاع با مشکلاتی مواجه خواهد شد. یحیی گل محمدی سرمربی سرخپوشان تبریزی که روی محمدی برای لیگ هفدهم حساب ویژه ای باز کرده بود، حالا مجبور است تغییراتی در چینش مهره های خود ایجاد کند.


گل محمدی برای جایگزینی محمدی در پست دفاع وسط عارف آقاسی مدافع تیم ملی امید را در اختیار دارد اما یک احتمال هم وجود دارد؛ اینکه محمد نادری از دفاع چپ به دفاع وسط بیاید و شهرام گودرزی مهاجم سرخپوشان در دفاع چپ بازی کند. گودرزی که سال گذشته نیز بازی های زیادی را در پست دفاع چپ به میدان رفت، مشکلی با حضور دراین پست ندارد.


شهرام گودرزی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره مصدومیت هادی محمدی اظهار داشت: واقعا از مصدومیت هادی همه ما ناراحت هستیم. این مصدومیت شوک بزرگی برای ما بازیکنان بود. امیدوارم محمدی هرچه سریعتر سلامتی اش را به دست آورد و به تیم برگردد. 


وی درباره حضور احتمالی اش در پست دفاع چپ تاکید کرد: من مشکلی با این موضوع ندارم. سال قبل هم با نظر امیرخان قلعه نویی در دفاع چپ بازی کردم و الان هم هرجا آقا یحیی بخواهد بازی می کنم. برای من موفقیت تیم مهم است و در هر پستی کادرفنی صلاح بداند به میدان می روم.


گودرزی درباره شرایط تیمش افزود: واقعا شرایط سختی داریم. محرومیت از جذب بازیکن جدید مشکلات زیادی را برایمان ایجاد کرده است. با این حال جوانان خوبی داریم که می توانند بدرخشند و خودشان را نشان دهند. انشاءالله با درخشش این جوانان و حمایت هواداران فصل خوبی را پشت سر خواهیم گذاشت.

دیدگاه‌ها