کد خبر : 1427036 | 22 تیر 1396 ساعت 12:33 | 30.5K بازدید | 0 دیدگاه

گزینه های بارسا برای دفاع راست

روزنامه موندو دپورتیوو مدعی شد که باشگاه بارسلونا، سه گزینه برای تقویت دفاع راست خود در نظر گرفته است.

گزینه های بارسا برای دفاع راست

به گزارش "ورزش سه"، آبی اناری ها پس از جدایی دنی آلوس، از نبود یک مدافع راست با کیفیت رنج می‌برند. در بعضی بازی های فصل اخیر، سرخی روبرتو در آن پست به میدان رفت که با وجود نمایش های نسبتا خوب، نتوانسته نظر مربی و مسئولین بارسا را جلب کند که آنها قید خرید یک مدافع راست را بزنند. از همین رو آبی اناری‌ها به دنبال جذب مدافع راست با کیفیت هستند.

 

1209080

 

 

گزینه اول آنها طبیعتا هکتور بیرین است. مدافع اسپانیایی آرسنال که فوتبالش را در بارسا آغاز کرده و از رده های سنی این تیم رشد کرده، در نوجوانی از جمع آنها جدا شد و به آرسنال پیوست و زیر نظر ونگر فوتبالش را ادامه داد. او حالا در تیم آرسنال به مدافع راست اصلی تبدیل شده و آینده درخشانی نیز برای او متصور می‌شوند. بارسا به دنبال بازگرداندن او افتاده و به نظر کار سختی پیش رو دارد. از سویی ونگر به هیچ وجه تمایلی به فروش او ندارد و بیرین نیز خود را مدیون ونگر می‌داند و نمی‌خواهد باشگاه را برای فروشش تحت فشار قرار دهد. از این رو بارسا کار دشواری در جذب او خواهد داشت و گزینه های دیگری نیز مدنظر قرار داده است.

 

1208924

 

 

گزینه دوم آبی اناری ها، نلسون سمدو، مدافع بنفیکا است که برای تیم ملی پرتغال نیز 6 بازی ملی انجام داده است. او سال 2012 به تیم دوم بنفیکا پیوست و دو سال به صورت قرضی در تیم فاطیما بازی کرد و سپس سال 2015 به بنفیکا بازگشت. او به تیم اصلی منتقل شد و درخشش فوق العاده اش در این تیم باعث شد که به تیم ملی دعوت شود و حالا نیز مورد توجه بارسلونا قرار گرفته است. او با بنفیکا دو قهرمانی در لیگ پرتغال، یک قهرمانی در جام حذفی و یک قهرمانی در سوپرکاپ کسب کرده است. همچنین در فصلی که گذشت به عنوان پدیده لیگ پرتغال انتخاب شد.

 

 گزینه سوم نیز سرجی پالنسیا، مدافع 21 ساله بارسلونا بی است. او فوتبالش را در باشگاه بادولانا آغاز کرد ولی در ده سالگی به بارسلونا پیوست و از ان موقع در این تیم توپ می‌زند. باشگاه بارسلونا امیدوار است او بتواند هکتور بیرین دیگری باشد و دفاع راست این تیم را برای فصل آینده تضمین کند.

دیدگاه‌ها