کد خبر : 1427155 | 23 تیر 1396 ساعت 11:59 | 51K بازدید | 0 دیدگاه

اظهار نظر جالب سرمربی پانیونیوس

گریگوریو: استفاده از شجاعی و حاج‌صفی ریسک بود

بعد از برد شیرین پانیونیوس در اولین بازی از مرحله پلی آف یورو لیگ سرمربی این تیم استفاده از دو ستاره ایرانی را تصمیمی پر از ریسک قلمداد کرد.

گریگوریو: استفاده از شجاعی و حاج‌صفی ریسک بود

به گزارش "ورزش سه"، میخائیل گریگوریو، سرمربی جوان تیم پانیونیوس در نشست خبری پس از  بازی با حریف اسلوونیایی با اشاره به عملکرد خوب ملی‌پوشان ایرانی گفت: به غیر از مسعود شجاعی و احسان حاج‌صفی سایر بازیکنان تجربه‌ چندانی از بازی در اروپا نداشتند. به همین خاطر من در بازی دادن به 2 بازیکن ایرانی از ابتدا ریسک کردم. آنها تجربه بزرگی داشتند و فقط با انجام 5 تمرین گروهی همراه پانیونیوس به زمین رفتند. تلاش زیادی برای به کارگیری تاکتیک‌های ما کردند. هر چند فرصت‌زیادی برای کارهای تاکتیکی در تمرینات نداشتیم. با این حال نتیجه‌ به دست‌آمده رضایت‌بخش بود اما می‌خواستم که گل‌های بیشتری بزنیم.


او در ادامه افزود: اگر یک گل دیگر به گوریسا می‌زدیم با آرامش بیشتری جهت بازی برگشت در اسلوونی به میدان می‌رفتیم. البته از شاگردانم قدردانی می‌کنم و به آنها و هواداران بابت این پیروزی تبریک می‌گویم.


بازی برگشت دو تیم پنجشنبه هفته جاری به میزبانی گوریسا برگزار می شود که برد دو -صفر پانیونیوس تا حدود زیادی صعود این تیم را قطعی کرد.

دیدگاه‌ها