کد خبر : 1427176 | 23 تیر 1396 ساعت 12:33 | 58.7K بازدید | 0 دیدگاه

بهترین بازیکن یورو زیر 21 ساله ها کهکشانی شد

رسمی: دنی سبایوس به رئال مادرید پیوست

دنی سبایوس، هافبک اسپانیایی بتیس سرانجام بعد از حرف و حدیث های فراوان با قراردادی 6 ساله به رئال مادرید پیوست.

رسمی: دنی سبایوس به رئال مادرید پیوست

به گزارش "ورزش سه"، ستاره بتیس که در دو فصل اخیر از بهترین های این تیم بوده، در یورو زیر 21 سال ها نیز بسیار درخشان ظاهر شد تا رئال را مجاب کند برای خریدش تلاش کند.

 

از سوی دیگر، بارسا نیز پیشنهاداتی برای جذب او ارائه کرده بود و باشگاه بتیس تمایل داشت او راهی بارسلونا شود ولی سبایوس شخصا علاقه مند به حضور در رئال بود و در نهایت نیز به هدف خود رسید.

 

 

1209232

 

 

در حالی که رقم فسخ او 15 میلیون یورو بود، رئال 16 میلیون یورو به باشگاه بتیس پرداخت کرد تا روابط دوستانه دو باشگاه حفظ شود.

 

همچنین دو میلیون یورو نیز از سوی رئال به عنوان پاداش عملکرد سبایوس، به بتیس پرداخت خواهد شد. با این حال جزئیات بیشتری از قرارداد او از جمله حقوقش هنوز مشخص نیست. سبایوس پس از تئو هرناندز، دومین خرید تابستانی رئال است. به این دو، باید بازگشت بازیکنان قرضی رئال همچون وایه خو، مایورال و مارکوس یورنته را نیز اضافه کرد.

 

 

1207330

 

 

ستاره جوان اسپانیایی تست های پزشکی رئال را اوایل هفته در مادرید پشت سر گذاشته بود و قرارداد را نیز امضا کرده بود ولی امروز به صورت رسمی به عضویت باشگاه رئال مادرید در آمد.

قرار است پنجشنبه آینده مراسم معارفه او در سانتیاگوبرنابئو برگزار شود و فردای همان روز سبایوس راهی آمریکا خواهد شد تا به اردوی کهکشانی ها اضافه شود. سبایوس پس از راموس و ایسکو، سومین بازیکن اندولوسیایی رئال مادرید محسوب می شود.

 

دیدگاه‌ها