کد خبر : 1427208 | 23 تیر 1396 ساعت 14:40 | 30.7K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای مارکا:

رئال چگونه بتیس را برای فروش سبایوس راضی کرد؟

رئال مادرید با وجود اینکه می توانست با پرداخت 15 میلیون یورو رقم فسخ قرارداد سبایوس این بازیکن را جذب کند، حاضر شد با باشگاه بتیس رودر رو وارد مذاکره شود.

رئال چگونه بتیس را برای فروش سبایوس راضی کرد؟

به گزارش "ورزش سه"، دنی سبایوس پس از حرف و حدیث های بسیار امروز صبح رسما با قراردادی 6 ساله به رئال مادرید پیوست.

دو هفته پیش بود که اخباری مبنی بر علاقه رئال و بارسا به سبایوس منتشر شد؛ البته رئال مادرید از مدت ها پیش تمایل به جذب این هافبک جوان و باکیفیت داشت ولی با مطرح شدن نام بارسا، سوژه داغی نصیب رسانه ها شد.

سرانجام سبایوس از بین رئال و بارسا ترجیح داد به پیشنهاد کهکشانی ها پاسخ مثبت بدهد و شنبه گذشته روزنامه های مادریدی خبر از پاسخ مثبت سبایوس به رئال دادند ولی رسمی شدن این انتقال 5 روز به طول انجامید.

 

 

1209233

 

 

مشکل دو باشگاه بر سر نحوه پرداخت رقم انتقال سبایوس بود. رئال ابتدا پیشنهاد داد 8 میلیون یورو را پس از امضای قرارداد سبایوس به بتیس پرداخت کند و 8 میلیون یورو را 6 ماه بعد ولی بتیس با این موضوع مخالفت کرد.

 

در نهایت پس از چند روز چانه زنی، دو طرف به توافق رسیدند. به این ترتیب که رئال 10 میلیون یورو در ابتدا و 6.5 میلیون یورو نیز 6 ماه بعد به بتیس پرداخت خواهد کرد. سبایوس و ایجنت او برای نهایی شدن این انتقال حاضر شدند از دریافت بخشی از پول خود صرف نظر کنند. طبق قرارداد سبایوس با بتیس، 25 درصد حق انتقال باید به وی و ایجنتش(شرکت باهیا) تعلق می گرفت و در این صورت بتیس تنها 11 میلیون یورو دریافت می کرد.

طبق ادعای مارکا، با از خودگذشتگی سبایوس، 15 میلیون یورو از این انتقال به بتیس خواهد رسید و 1.5 میلیون یورو نیز به سبایوس و مدیر برنامه هایش.

سبایوس پنجشنبه پیش رو به هواداران رئال معرفی می شود و یک روز بعد به اردوی رئال در امریکا اضافه خواهد شد.

دیدگاه‌ها