کد خبر : 1427403 | 24 تیر 1396 ساعت 13:54 | 112.8K بازدید | 0 دیدگاه

رقم فسخ قرارداد نجومی برای سبایوس

عجیب ولی واقعی؛ خرید جدید رئال، باارزش تر از مسی!

دنی سبایوس روز گذشته به صورت رسمی به رئال مادرید پیوست و جذب او 16.5 میلیون یورو برای رئال هزینه در پی داشت.

عجیب ولی واقعی؛ خرید جدید رئال، باارزش تر از مسی!

به گزارش "ورزش سه"، سبایوس هفته گذشته با دو پیشنهاد خوب از رئال و بارسا روبه رو شد و در ابتدا می گفتند که او به بارسا پاسخ مثبت داده است ولی سپس رسانه های مادریدی خبر از توافق قطعی او با رئال دادند.

 

 

1209233

 

 

در واقع سبایوس که از دو سال پیش مورد توجه رئال قرار داشت، تنها به همین تیم فکر می کرد و بسیار تمایل داشت به جمع دوستان رئالی اش، آسنسیو، یورنته و وایه خو ملحق شود و به همین دلیل در نهایت رئال را به بارسا ترجیح داد.

ستاره سابق بتیس روز پنجشنبه به هواداران رئال مادرید معرفی خواهد شد و جمعه راهی آمریکا می شود تا خود را به زیدان معرفی کند.

 

نکته عجیب اما رقم فسخ قرارداد سبایوس است. آس امروز ادعا کرد که با وجود اینکه رقم انتقال سبایوس تنها 16.5 میلیون یورو است ولی رئالی ها رقم فسخ قرارداد او را 500 میلیون یورو تعیین کرده اند. یعنی هر باشگاهی اگر قصد جذب سبایوس را بدون مذاکره با رئال داشته باشد، باید چنین رقمی را پرداخت کند.

دلیل این ارزش گذاری بالا، ترس رئالی ها از علاقه بارسلونا به سبایوس است و این احتمال که در چند سال آینده بخواهند برای جذب او اقدام کنند. جالب اینکه رقم فسخ قرارداد مسی 300 میلیون یورو است یعنی 200 میلیون یورو کمتر از خرید جدید رئال!

دیدگاه‌ها