کد خبر : 1427408 | 24 تیر 1396 ساعت 14:10 | 54.3K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش موندودپورتیوو

فاش شدن جزئیات قرارداد عجیب سمدو با بارسلونا

نلسون سمدو ملقب به نلسینیو، روز گذشته رسما از بنفیکا به بارسلونا پیوست.

فاش شدن جزئیات قرارداد عجیب سمدو با بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا هفته ها به دنبال جذب بیرین برای تقویت دفاع راست خود بود اما با مقاومت آرسنالی ها سرانجام از جذب این بازیکن انصراف داد و کار انتقال سمدو را نهایی کرد.

دو روز پیش سه تن از مدیران بارسا راهی لیسبون شدند تا با مسئولین بنفیکا مذاکرات نهایی را انجام دهند. در نهایت سمدو با رقم 30 میلیون یورو به بارسلونا پیوست و مراسم معارفه او نیز روز گذشته انجام شد.

 

 

1209391

 

 

امروز موندودپورتیوو فاش ساخت که بارسلونا دو ماه پیش با سمدو به توافق رسیده بود ولی جذب او را منوط به ناکامی در جذب بیرین می دانست. سمدو نیز از این موضوع اطلاع داشت و به نوعی در انتظار شکست مذاکرات بارسا و آرسنال بر سر بیرین نشسته بود.

 

نکته عجیب اما بندهای موجود در قرارداد سمدو است. به این ترتیب که بارسلونا پس از هر 50 بازی رسمی سمدو باید 5 میلیون یورو به بنفیکا پرداخت کند. البته شرط این است که سمدو باید حداقل 45 دقیقه در زمین حضور داشته باشد. بارسلونا باید این کار را پس از هر 50 بازی سمدو انجام دهد مگر اینکه قرارداد او را تمدید کند.

انتظار می رود که سمدو در صورت درخشش در ترکیب بارسا، در هر فصل به طور متوسط 40 بازی انجام دهد و بارسلونا اگر قرارداد او را به زودی تمدید نکند، در سال چهارم حضور این بازیکن باید 15 میلیون یورو به بنفیکا پرداخت کرده باشد.

دیدگاه‌ها