کد خبر : 1427643 | 25 تیر 1396 ساعت 15:25 | 56.3K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

واکنش پویول به مصاحبه جنجالی ژاوی

ژاوی هرناندز، کاپیتان سابق بارسلونا چند روز پیش در مصاحبه ای عجیب گفته بود که اگر او جای رئیس بارسا باشد، هرگز بازیکنان جوانی که این تیم را ترک کرده اند را باز نمی گرداند.

واکنش پویول به مصاحبه جنجالی ژاوی

به گزارش "ورزش سه"، اشاره ژاوی به جدایی اریک گارسیا از آکادمی لاماسیا و پیوستن او به سیتی و نیز به هکتور بیرین بود که در نوجوانی بارسا را به مقصد آرسنال ترک کرد و آبی اناری ها در هفته های اخیر تلاش زیادی برای بازگرداندن او انجام دادند.

 

 

1209613

 

 

پویول که سال ها کاپیتان بارسا بود، در واکنش به اظهارنظر جنجالی ژاوی گفت: «این هم یک نوع عقیده است ولی اگر می خواستیم مثل ژاوی عمل کنیم، آنگاه بازیکنانی چون پیکه و فابرگاس هرگز به بارسا باز نمی گشتند؛ بازیکنانی که تاثیرگذاری شان غیرقابل انکار است.

باید هر بازیکن را جداگانه آنالیز و دلایل جدایی او را اختصاصی بررسی کرد. برای مثال پیکه بهترین مدافع مرکزی دنیاست و اگر بارسا او را دوباره جذب نمی کرد، مرتکب اشتباه بزرگی می شد. با این حال گفتم که باید به عقیده ژاوی احترام گذاشت.»

 

لازم به ذکر است که پیکه سال 2004 بارسا را به مقصد یونایتد ترک کرد و سال 2008 بار دیگر به بارسلونا بازگشت. فابرگاس نیز پس از 7 سال حضور در آرسنال، سال 2011 به بارسا بازگشت و سه سال برای این تیم بازی کرد.

 

دیدگاه‌ها