کد خبر : 1427686 | 25 تیر 1396 ساعت 19:12 | 12.5K بازدید | 0 دیدگاه

ویسی خاطره پیکان را تکرار می‌کند؟

تیم فوتبال استقلال خوزستان در فصل نقل و انتقالات شرایط عجیبی را تجربه کرده است که شاید خیلی ها چندان به آینده قهرمان دو فصل قبل لیگ برتر ایران امیدوار نباشند.

ویسی خاطره پیکان را تکرار می‌کند؟

به گزارش "ورزش سه"، مشکلات مالی استقلال خوزستان باعث شده تا به جز  شیخ ویسی، عقیل کعبی، علایی و سلمان بحرانی سایر بازیکنان تاثیرگذار فصل این تیم جدا شوند و تیم موفق 2 سال گذشته فوتبال ایران شاکله خود را از دست بدهد.


اما عبدالله ویسی که 2 سال پیش استقلال خوزستان را قهرمان لیگ برتر کرده بود، در این فصل به دلیل آنچه کمک به فوتبال شهرش خوانده هدایت این تیم را برعهده گرفت. او در ابتدای کارش در استقلال خوزستان بازیکانی مثل حکیم نصاری، موسی کولیبالی، طالب ریکانی، رضا کرملا چعب و عباس بوعذار را جذب کرده است و با حضور چند بازیکن جوان لیگ یکی تلاش می کند تیمی درست کند که بتواند در لیگ برتر موفق شود.


با این حال بازیکنانی که ویسی در این فصل جذب کرده است، به مراتب کیفیت پایین تری از بازیکنانی که جدا شده اند دارند و با این شرایط هرگز نمی توان از استقلال خوزستان توقع قهرمانی و یا حتی حضور در رتبه های بالای جدول را داشت.


ویسی در سال اول مربیگری موفق شد جواز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را با صبا کسب کند اما سال بعد سرمربی پیکان شد و با این تیم به لیگ یک سقوط کرد. حالا ویسی که موفق شده در لیگ پانزدهم استقلال خوزستان را قهرمان لیگ برتر کند، به نظر در چالشی شبیه چند سال پیش گرفتار شده است و ممکن است نتواند اهدافش را در تیمی که منابع مالی مشخصی ندارد پیاده کند.

دیدگاه‌ها