کد خبر : 1428223 | 28 تیر 1396 ساعت 17:58 | 30.4K بازدید | 0 دیدگاه

کسب سهمیه آسیایی دور از دسترس نیست؛

صادقی: ورزشگاهی نظیر امام رضا در ایران نداریم

هافبک تیم پدیده می گوید که شرایط این تیم با تمرینات و بازی های تدارکاتی که صورت گرفته، مناسب است و بازیکنان تیم آماده ی شروع لیگ برتر هستند.

صادقی: ورزشگاهی نظیر امام رضا در ایران نداریم

اکبر صادقی هافبک فصل گذشته ی نفت تهران که فصل جدید را در تیم پدیده بازی خواهد کرد، در مورد شرایط این تیم در پنجره ی تابستانی به "ورزش سه" گفت: اول اینکه تیم ما نفرات خیلی خوبی را جذب کرد و تمرینات و بازی های تدارکاتی خیلی خوبی پشت سر گذاشتیم و با این شرایط فکر می کنم قبل از بازی برابر پیکان به شرایط فنی مناسبی برسیم.


هافبک تیم پدیده در مورد اینکه چشم انداز تیم پدیده در لیگ هفدهم کسب چه رتبه ای است و آیا کسب سهمیه آسیایی در برنامه های این تیم قرار دارد یا خیر ادامه داد: با سیاست هایی که باشگاه در پیش گرفته و آینده نگری که صورت گرفته، سعی شده که با صرف هزینه ای معقول نتایج خوبی به دست بیاید. تمام اعضای باشگاه هم تلاش خود را به کار گرفته اند، تا شرایط خوبی در فصل پیش رو داشته باشیم.


وی ادامه می دهد: در مورد کسب سهمیه هم تمام تیم ها حق دارند که برای کسب سهمیه تلاش کنند و فکر می کنم با توجه به شرایطی که تیم ما دارد، کسب سهمیه دور از دسترس نیست.


اکبر صادقی در خصوص ورزشگاه امام رضا با توجه به اینکه یکبار هم در آن تمرین کرده اند، خاطرنشان کرد: ما یک بار در این ورزشگاه تمرین کرده ایم؛ ورزشگاه امام رضا کیفیت بسیار بالایی دارد، از پارکینگ های ورزشگاه گرفته تا دسترسی آسان و امکانات بسیار زیادی که دارد. اینچنین استادیومی تا حالا در ایران ندیده بودم. امیدوارم مشکلاتی که وجود دارد، حل شود تا بتوانیم در این ورزشگاه بازی کنیم. حیف است چنین ورزشگاهی که هزینه های زیادی برای آن شده است و مانند ورزشگاه‌های اروپایی است، مورد استفاده قرار نگیرد. فوتبال ما با کمبود زیرساخت مواجه است و امیدوارم بتوانیم در ورزشگاه امام رضا بازی کنیم تا تیم های دیگر هم بیایند و لذت ببرند.


هافبک تیم پدیده در پایان برای محسن یوسفی که به تازگی مچ پایش را عمل کرده آرزوی موفقیت کرد و ابراز امیدواری کرد تا هر چه زودتر به میادین برگردد و در کنار او بازی کند.

دیدگاه‌ها