کد خبر : 1428306 | 29 تیر 1396 ساعت 22:00 | 210.9K بازدید | 0 دیدگاه

خرید جدید پارس جنوبی در لیگ ستارگان؛

محمد طیبی رسما به القطر پیوست

کاپیتان فصل قبل استقلال خوزستان که با پارس جنوبی جم قرارداد بسته بود، رسما به عضویت باشگاه القطر قطر درآمد.

محمد طیبی رسما به القطر پیوست

به گزارش "ورزش سه"، محمد طیبی پنج فصل اخیر در استقلال خوزستان عضویت داشت و در نخستین سال حضورش صعود از لیگ یک و در لیگ پانزدهم قهرمانی را همراه با این تیم تجربه کرد و به کاپیتانی هم رسید اما به دلیل مشکلات مالی تصمیم گرفت در فصل جدید راهی تیم دیگری شود.

 
طیبی که سابقه دعوت به تیم ملی را نیز در کارنامه دارد با جدایی از استقلال خوزستان، شایعاتی بود با الاهلی، تیم فصل قبل منتظری و جباری توافق کرده ولی بعد از آن عنوان شد در حال مذاکره با فولاد خوزستان است اما در نهایت این مدافع میانی تصمیم گرفت به پارس جنوبی جم برود.

 
طیبی که گفته می‌شود از نظر قرارداد مالی نیز بیشترین مبلغ بین بازیکنان پارس جنوبی جم به او اختصاص داشته در یک ماه اخیر همراه با این تیم تمرین کرده ولی حالا خبر رسیده توافق قطعی او با باشگاه القطر قطر مشکلاتی برای این بازیکن به وجود آورده و طیبی باید برای این تیم به میدان برود.

 

1210298

 
طیبی در تمرین بدنسازی صبح امروز پارس جنوبی جم شرکت نکرد و با وجود اعتراض مدیر عامل این باشگاه تصمیم گرفت به قطر سفر کند.

 
این مدافع 31 ساله که پارس جنوبی تازه لیگ برتری شده را انتخاب کرده بود، امشب به القطر که به تازگی جواز حضور در لیگ ستارگان قطر را کسب کرده رفت و بعد از پشت سر گذاشتن تست‌های پزشکی و توافق نهایی با مسئولان این باشگاه قطری قراردادش را رسمی کرد.
 

با رفتن مهرداد پولادی، پژمان منتظری، مجتبی جباری و رحیم زهیوی، تنها مرتضی پورعلی‌گنجی که در السد قطر عضویت دارد به همراه سروش رفیعی در الخور لژیونرهای ایرانی حاضر در فصل 18-2017 لیگ ستارگان بودند و حالا طیبی نیز سومین بازیکن ایرانی‌ای خواهد بود که سال جدید فوتبالی را در این کشور آغاز خواهد کرد.

 

1210299

دیدگاه‌ها