کد خبر : 1428376 | 29 تیر 1396 ساعت 15:55 | 14.1K بازدید | 0 دیدگاه

روی هادی محمدی حساب کرده بودیم

نوری: امیدوارم شرمنده هواداران تراکتور نشویم

هافبک تیم تراکتورسازی ابراز امیدواری کرد تیمش در لیگ برتر هفدهم نتایج خوبی کسب کند.

نوری: امیدوارم شرمنده هواداران تراکتور نشویم

به گزارش "ورزش سه"، محمد نوری در حاشیه تمرین تیم تراکتورسازی درباره شرایط تیمش در آستانه لیگ برتر هفدهم اظهار داشت: با تمرینات منظمی که زیرنظر کادر فنی برگزار می‌کنیم روز به روز آماده‌تر می‌شویم و در فاصله باقی مانده تا آغاز لیگ یک بازی دوستانه مقابل گسترش‌فولاد انجام خواهیم داد تا با آمادگی لازم وارد مسابقات شویم.


وی درباره دیدارهای تدارکاتی تراکتورسازی بیان کرد: بالاخره این بازی‌ها نقاط ضعف و قوت تیم را نمایان می‌کند و همچنین به بازیکنان کمک می‌کند تا در شرایط مسابقه قرار بگیرند، لذا قطعاً تأثیرگذار هستند.


هافبک تراکتورسازی تبریز درخصوص اردوی تیمش در تهران نیز تصریح کرد: ما بیشتر به خاطر اینکه در تبریز حریف تدارکاتی نداشتیم، اردوی خود را در تهران برپا کردیم. به نظرم در مجموع اردوی خوبی بود و با انجام 3 بازی دوستانه روند آماده‌سازی‌مان بهتر شد.


نوری قرعه تیمش در شروع لیگ‌برتر را سخت دانست و بیان داشت: قبول دارم قرعه دشواری داریم اما برای اینکه بتوانیم از نام و اعتبار تراکتور و هوادارانش دفاع کنیم باید در همه بازی‌ها با جان و دل بازی کنیم. ان‌شاءالله هواداران‌مان از تیمشان حمایت خوبی انجام دهند تا نتایجی در خورِ شأن تراکتورسازی کسب کنیم و شرمنده آنها نشویم.


نوری در پایان درباره مصدومیت هادی محمدی افزود: واقعاً برای مصدومیت محمدی خیلی ناراحت شدم و امیدوارم هر چه زودتر به میادین بازگردد. ما روی این بازیکن حساب ویژه‌ای باز کرده بودیم که متاسفانه آن اتفاق تلخ برایش افتاد و او را از دست دادیم.

دیدگاه‌ها