کد خبر : 1428382 | 29 تیر 1396 ساعت 15:30 | 61.7K بازدید | 0 دیدگاه

دنی سبایوس

نمی توانستم به رئال مادرید «نه» بگویم

سبایوس که هفته گذشته پیوستنش به رئال قطعی شده بود امروز رسما به هواداران معرفی شد.

نمی توانستم به رئال مادرید «نه» بگویم

به گزارش "ورزش سه"، سبایوس با قراردادی 6 ساله به رئال پیوسته و از این پس شماره 24 را بر تن خواهد کرد. او فردا راهی آمریکا خواهد شد تا به اردوی رئال مادرید اضافه شود.

 

 

1210253

 

 

در مراسم معارفه او، ابتدا فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید صحبت کرد و گفت:« امروز به شما بازیکنی را معرفی می کنم که به ما برای کسب جام های بیشتر کمک خواهد کرد. بازیکنی خیره کننده که در آینده، ستاره ای بزرگ خواهد شد. او روح بزرگ و جاه طلبی دارد. در 20 سالگی توانست بهترین بازیکن جوانان اروپا شود و امروز به رئال و برنابئو آمده است.

 

دنی عزیز، تصمیم تو برای پوشیدن پیراهن رئال، در آمدن تو به اینجا کلیدی بود. تو تصمیم گرفتی از نشان رئال دفاع کنی در حالی که بسیاری از باشگاه ها به دنبال جذب تو بودند و هواداران رئال این را از یاد نخواهند برد.

اطمینان دارم که تو برای رئال همه کار خواهی کرد؛ دقیقا همان کاری که در بتیس و تیم جوانان اسپانیا کردی. دنی، خانواده ات باید به تو افتخار کنند؛ چون هر بازیکنی نمی‌تواند به پیراهن رئال برسد. اینجا در باشگاهی که با قلبت انتخاب کردی، رویاپردازی های تو شروع می شود. تبریک و خوش آمدی به رئال.»

 

 

1210263

 

 

سبایوس هم پشت میکروفن قرار گرفت و گفت:« در ابتدا باید از آقای رئیس تشکر کنم که به من اعتماد کرد.

وقتی پیشنهاد رئال رسید، نمی توانستم به این تیم پاسخ منفی بدهم چون از کودکی رویای بازی برای رئال را در سر داشتم. تشکر از خانواده ام که در رسیدن من به این مرحله، نقش مهمی داشتند. برای پیراهن رئال تا آخرین ثانیه عرق خواهم ریخت تا کمک کنم تاریخ باشکوه رئال، عظیم تر شود.»

 

دیدگاه‌ها