کد خبر : 1428399 | 29 تیر 1396 ساعت 17:43 | 74.3K بازدید | 0 دیدگاه

سرنوشت رونالدینیو؛ دلیل جدایی نیمار از بارسا

با بررسی شواهد در می یابیم که جدایی نیمار از بارسلونا خیلی هم دور از انتظار نخواهد بود.

سرنوشت رونالدینیو؛ دلیل جدایی نیمار از بارسا


به گزارش "ورزش سه"، بعد از انتقال لوییس فیگو در سال 2000 به رئال مادرید، شاید انتقال احتمالی نیمار به پاری سن ژرمن یکی از جنجالی ترین اتفاقات هزاره اخیر لقب بگیرد و نکته جالب اینجاست که در هر 2 انتقال، بارسا یکی از ستارگان خود را از دست داده است.

 

 

1210272

 

 

حتی در مهم ترین شب فصل گذشته بارسا که منجر به پیروزی تاریخی بلوگرانا برابر پاری سن ژرمن شد، علیرغم اینکه نیمار نقش اول را ایفا کرد باز هم هواداران او را به عنوان ستاره اول ترکیب قبول نداشتند.

 

چند هفته و در جریان دیدار برابر مالاگا، نیمار از زمین اخراج شد و 4 جلسه محرومیت نصیب این فوق ستاره برزیلی شد تا او جدال برابر رئال در برنابئو را از دست بدهد و همگان به نوعی او را مقصر از دست دادن لالیگا بدانند.

 

 

1210276

 

 

این اتفاق در شرایطی رخ داد که با درخشش به یادماندنی مسی، بارسا موفق شد رئال مادرید را در خانه‌اش مغلوب کند.

 

در این میان، قرار ملاقات های نیمار با لوییس همیلتون حتی در شب دیدار برابر پاری سن ژرمن، ملاقات با جاستین بیبر و دیگر ستارگان جنجالی و درگیری با اونزوئه در اواخر فصل باعث شد تا بسیاری پایانی مانند رونالدینیو را برای او در نوکمپ متصور شوند.

 

 

1210273

 

 

پس سبک زندگی و رفتارهای معمولا جنجالی این بازیکن برزیلی چه در رختکن، چه در میدان مسابقه و چه در شبکه های اجتماعی باعث شده نیمار به اندازه ای که می خواهد در بارسلونا محبوب نباشد و همین موضوع ممکن است باعث جدایی وی از بلوگرانا و مهاجرت به پاریس شود.

 

در این میان و علیرغم مصاحبه با وبسایت گل مبنی بر ماندن در بارسا، رفتارهای متناقض و عجیب نیمار تردیدها را در مورد آینده او افزایش داده و بسیاری با بررسی رفتارهای این بازیکن در ماه های اخیر اطمینان به جدایی او دارند.

 

 

1210275

 

 

در سال 2000 و هنگامی‌که بلوگرانا فیگو را از دست داد، با درآمد حاصل از فروش او بازیکنانی چون اورمارس و امانوئل پتی را خریداری کرد که خیلی به کار آنها نیامد و حالا نیز شاید تنها گزینه هایی چون عثمان دمبله، مارکو وراتی و حتی کیلیان امباپه گزینه های موجود در بازار باشند.

 

در ایالت کاتالان، همگان معتقدند که هنوز هم مسی ستاره بی چون و چرای بلوگراناست و به همین دلیل، نیمار در آستانه جدایی قرار دارد.

دیدگاه‌ها