کد خبر : 1428427 | 29 تیر 1396 ساعت 21:22 | 60.6K بازدید | 0 دیدگاه

دنی سبایوس:

ترسی از بازی کردن برای رئال مادرید ندارم

دنی سبایوس، هافبک جدید رئال مادرید در مصاحبه ای در مورد شرایط خود در تیم جدیدش صحبت کرد.

ترسی از بازی کردن برای رئال مادرید ندارم

 

به گزارش "ورزش سه"، علیرغم تمایل و پیشنهاد بارسا، سبایوس 21 ساله تصمیم گرفت راهی مادرید شود تا تعداد بازیکنان زیر 21 سال کهکشانی ها به 4 برسد.

 

دیگر پیشنهادها: "هیچ شکی در مورد پیوستن به رئال نداشتم و هنگامی‌که پرز با من تماس گرفت به دیگر پیشنهادها گوش نکردم. می خواهم حداکثر استفاده را از هر جلسه تمرینی و تک تک دقایقی که زیدان به من می دهد ببرم."

 

فشار به علت پیشنهاد بارسا: "قادر به تحمل این فشار هستم زیرا من و خانواده ام همگی علاقه‌مند به پیوستن به رئال بودیم. هدف من بازی کردن در رئال بود و حالا به پوشیدن لباس بهترین تیم دنیا افتخار می کنم."

 

 

1210254

 

 

سبک بازی: "بیشتر علاقه‌مندم در میانه میدان بازی کرده و همبازیانم را راه بیندازم اما هر کجا زیدان بخواهد بازی خواهم کرد."

 

ترس از رقابت: "شما ممکن است از هر چیزی بترسید اما با بودن در رئال از چیزی نخواهید ترسید. شانس در خانه‌ی من را زده و من نیز آن را گرفتم و حالا می خواهم چالش بزرگی برای بازی کردن در بهترین تیم جهان داشته باشم."

 

تصمیم موراتا به جدایی: "من موراتا را نمی شناسم اما هر بازیکنی تصمیمات شخصی خودش را دارد اما من با هدف مشخص و روشنی به رئال ملحق شدم."

دیدگاه‌ها