کد خبر : 1428516 | 30 تیر 1396 ساعت 16:45 | 46.5K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای موندودپورتیوو

گزینه خرید جدید بارسلونا پس از ناامیدی از وراتی

در بارسلونا تقریبا به طور کامل از جذب مارکو وراتی، ستاره ایتالیایی پی اس جی ناامید شده اند.

گزینه خرید جدید بارسلونا پس از ناامیدی از وراتی

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا از هفته ها پیش جذب وراتی را در دستور کار خود قرار داده بود و این بازیکن را بهترین گزینه برای تقویت خط میانی خود می دانست ولی همه چیز پس از مصاحبه جنجالی مدیر برنامه های وراتی نقش بر آب شد.

پس از اینکه دوناتو دی کامپلی، ایجنت وراتی، موکلش را زندانی امیر قطر عنوان کرد، خشم مدیران قطری پی اس جی برانگیخته شد و پس از آن وراتی به نوعی مجبور به عذرخواهی شد و چند روز پیش هم با اعلام اینکه دی کامپلی را اخراج کرده، از قرارداد همکاری خود با مینو رایولا، سوپرایجنت مشهور فوتبال دنیا خبر داد.

 

 

1210360

 

 

همه می دانند که رابطه بارسلونا و رایولا از سال 2010 خراب است و استخدام او به معنای ناامیدی مطلق بارسا از جذب وراتی بود. طبق ادعای رسانه های فرانسوی، وراتی به زودی قراردادش با پی اس جی را تمدید خواهد کرد.

 

امروز موندودپورتیوو با انتشار این خبر نوشت که حالا مسئولان بارسا در پی جذب پائولو دیبالا خواهند رفت. ستاره آرژانتینی یوونتوس نیز همچون وراتی، گزینه ای بسیار دشوار در بازار نقل و انتقالات محسوب می شود؛ ولی خروج احتمالی نیمار و پول کلانی که از فروش او به دست می آید، احتمالا باعث خواهد شد تا مسئولان یوونتوس با دریافت رقمی قابل توجه، به جدایی دیبالا راضی شوند.

دیدگاه‌ها