کد خبر : 1428528 | 30 تیر 1396 ساعت 17:12 | 17.7K بازدید | 0 دیدگاه

فراهانی تنها بازمانده قهرمان برابر پرسپولیس

در اتفاقی جالب توجه از آخرین ترکیب نفت تهران که موفق به کسب عنوان قهرمانی در جام حذفی ایران شد، تنها دروازه‌بان این تیم باقی مانده است.

فراهانی تنها بازمانده قهرمان برابر پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، نفت تهران که این روزها حال خوشی ندارد و به دلیل مشکلات عدیده در صدر اخبار رسانه‌ها قرار دارد، کمتر از 70 روز پیش توانسته بود عنوان قهرمانی را کسب کند. علی دایی در دیدار فینال جام حذفی برابر تراکتورسازی 11 بازیکن اصلی تیمش را با انتخاب میلاد فراهانی، وحید حمدی نژاد، ایگور پراهیچ، رضا علیاری، محمد دانشگر، رضا اسدی، آندرانیک تیموریان، اکبر صادقی، آرش رضاوند، سجاد شهباززاده و محمد قاضی برابر تراکتورسازی و امیر قلعه نویی قرار داد. تیمی که در نهایت توانست با گل سجاد شهباززاده عنوان قهرمانی را کسب کند و به واسطه آن امشب باید در سوپرجام برابر پرسپولیس قرار گیرد.


با این حال در اتفاقی جالب توجه از ترکیب تیمی که عنوان قهرمانی جام حذفی را به خود اختصاص داده، تنها میلاد فراهانی احتمالا امشب نفتی‌ها را همراهی کند. دروازه‌بان این تیم نیز البته ساعاتی پیش حضورش در این تیم را قطعی کرد تا همین مسئله نشان‌دهنده وضعیت بحرانی قهرمان فصل گذشته‌ی یکی از معتبرترین جام‌های ایران باشد.

دیدگاه‌ها