کد خبر : 1428735 | 31 تیر 1396 ساعت 13:55 | 29.1K بازدید | 0 دیدگاه

مربیان خیال می‌کنند مصدومم

نوروزی: دوست ندارم سر تیمی کلاه بگذارم

رضا نوروزی مهاجم فصل گذشته نفت آبادان می‌گوید که مصدومیتی ندارد و کاملا برای بازی کردن آماده است.

نوروزی: دوست ندارم سر تیمی کلاه بگذارم

نوروزی در مصاحبه با "ورزش سه"، در مورد فصلی که پشت سر گذاشت می‌گوید: من امسال هم بدشانسی آوردم و چند بار مصدوم شدم. البته بعد از آخرین مصدومیتی که داشتم، دیگر به هیچ عنوان عجله نکردم تا به صورت کامل خوب شوم. خدا را شکر الان در بهترین وضعیت هستم و هیچ مصدومیتی ندارم. از لحاظ بدنی شرایط خوبی دارم و امیدوارم که امسال برایم خوب باشد.


او که هنوز با تیمی قرارداد امضا نکرده است در این خصوص خاطرنشان می کند: تمرکز من روی برطرف کردن مصدومیتم بود و عجله‌ای هم نداشتم. واقعا نمی خواستم دوباره با عجله بگردم در ضمن نمی خواستم قبل از برطرف شدن مصدومیتم سر تیمی کلاه بگذارم و قرارداد امضا کنم. چند پیشنهاد از لیگ دسته اول داشتم اما همه آنها را رد کردم تا مصدومیتم کامل خوب شود. برخی از مربیان خیال می کنند مصدوم هستم اما در حال حاضر هیچ مصدومیتی ندارم و بهترین تمرینات را پشت سر گذاشتم.


نوروزی در مورد اینکه قرار است فصل بعد در چه تیمی بازی کند می گوید: با دو تیم لیگ برتری در حال مذاکره هستم و باید ببینم شرایط چگونه پیش خواهد رفت.


مهاجم سابق پرسپولیس در مورد قهرمانی این تیم در سوپرجام می گوید: به همه پرسپولیسی‌ها تبریک می‌گویم. پرسپولیس فصل بعد هم مدعی اول قهرمانی است.

دیدگاه‌ها