کد خبر : 1428755 | 31 تیر 1396 ساعت 14:45 | 40.3K بازدید | 2 دیدگاه

جلسه نافرجام نیمار و رئیس بارسلونا در نیویورک

آینده مبهم نیمار در بارسلونا همه چیز در این باشگاه را تحت الشعاع خود قرار داده و حتی فعالیت های نقل و انتقالاتی را نیز با سکته مواجه کرده است.

جلسه نافرجام نیمار و رئیس بارسلونا در نیویورک

به گزارش "ورزش سه"، پس از گزارش آلبرت ماسنو، خبرنگار نشریه اسپورت مبنی بر اینکه نیمار در بارسا آرامش سابق را ندارد و در اندیشه جدایی است، همه چیز در بارسلونا به هم ریخته است.

در ابتدا مدیران بارسا ادعا کردند که هیچ مشکلی از جانب نیمار وجود ندارد و 200 درصد ماندنی خواهد بود ولی رفته رفته با سکوت نیمار و رفتارهای خاص او بر این باور رسیدند که مشکلاتی جدی در مورد این فوق ستاره برزیلی وجود دارد.

 

 

1210237

 

 

در یکی دو روز اخیر نیز منابع فرانسوی و اسپانیایی از پاسخ مثبت نیمار به پی اس جی خبر داده اند و قرار است باشگاه فرانسوی 222 میلیون یورو رقم فسخ قرارداد نیمار را پرداخت کند.

طبق ادعای آس، شب گذشته و پیش از شروع تمرین بارسا در نیویورک، بارتومئو، نیمار را فراخوانده و جلسه ای 15 دقیقه ای با وی داشته است.

چهره هر دو پس از خروج از جلسه، جدی و آشفته بود؛ به طوریکه رئیس بارسا حتی حاضر نشد با هیچکدام از خبرنگاران حاضر در محل تمرین بارسا صحبت کند و بلافاصه محل را ترک گفت. ساعتی بعد او نشستی با مدیر ورزشی بارسلونا داشت و احتمالا در مورد آینده تیم بدون نیمار به بحث و گفتگو پرداخته اند.

دیدگاه‌ها