کد خبر : 1428758 | 31 تیر 1396 ساعت 14:45 | 35K بازدید | 3 دیدگاه

اولویت علی کریمی پول دادن به بازیکنان بود؛

فراهانی: ریش گذاشته بودم؛ آقا مزدک من را نشناخت!

میلاد فراهانی سنگربان تیم نفت تهران می گوید که کوچک بودن سایز پیراهنی که شماره ی او بر آن ثبت شده بود، سبب شده تا پیراهن دروازه بان دیگر تیم را بر تن کند.

فراهانی: ریش گذاشته بودم؛ آقا مزدک من را نشناخت!

میلاد فراهانی سنگربان تیم نفت تهران در خصوص دیدار سوپرکاپ که با برتری سه بر صفر پرسپولیسی ها خاتمه یافت به خبرنگار "ورزش سه" گفت: ما تمرینات را دیر شروع کردیم و در روز پایانی هم سرمربی تیم تغییر کرد و اتفاقات زیای حول و حوش تیم اتفاق افتاد. تغییر سرمربی باعث تغییر سیستم شد و نگاه آقای درخشان هم با علی کریمی متفاوت است و به همین دلیل چند بازیکن را از لیست 18 نفره خارج کردند و از بازیکنان امید استفاده کرد. به هر حال خیلی از بازیکنان ما جوان بودند و برای اولین بار در ورزشگاه آزادی بازی کردند. من خودم صبح روز بازی قرارداد بستم و مقابل پرسپولیس بازی کردم؛ با این حال زیاد بد نبودیم و در مجموع امیدوارم بتوانیم با بازیکنانی که مدنظر آقای درخشان هستند و به تیم اضافه می شوند، نتایج خوبی بگیریم.


سنگربان تیم نفت در خصوص جدایی علی کریمی به دلیل دغدغه هایی که برای پرداخت حقوق بازیکنان داشت، بیان کرد: علی آقا خیلی بازیکن بزرگی است و خیلی پشت بازیکنان است. اولویت علی آقا برای ادامه ی کار پول دادن به بازیکنان بود. خود من قراردادی نداشتم ولی با صحبت هایی که با آقای درخشان داشتم و صحبت هایی که ایشان مطرح کردند و با توجه به اینکه قبلا هم شاگرد آقای درخشان بوده ام به توافق رسیدیم و امیدوارم بتوانیم نتایج خوبی هم بگیریم.


فراهانی در مورد اینکه آیا دریافتی از باشگاه داشته و اینکه در یکی از مصاحبه های خود گفته بود در صورت عدم پرداخت مبلغ قرارداد از تیم جدا می شود، توضیح داد: در بحث های مالی قرار بر این شده که یک مبلغی پیش از شروع بازی های لیگ پرداختی داشته باشند و در مورد مطالبات فصل گذشته هم قول داده شده که تا پیش از پایان نیم فصل کامل پرداخت شود. در مجموع شرایط خوبی است و امیدوارم بچه ها از نظر مالی ساپورت شوند و امیدوارم انتقال باشگاه نفت به شرکت بهنام پیش رو زودتر قطعی شود.

 

1210568


سنگربان تیم نفت تهران درباره ی اینکه شرایط تیم نفت را در فصل پیش رو باتوجه به اینکه نماینده ایران در رقابت های آسیایی نیز است، چطور ارزیابی می کند، ادامه داد: تیم نفت و سایر تیم هایی که در آسیا هستند، نماینده های کشور ایرانند و انتظار این است که مسئولان پشت تیم باشند و امیدوارم ما هم بتوانیم با نمایش های خوبمان، نماینده ی شایسته ای برای فوتبال ایران باشیم.


مزدک میرزایی گزارشگر دیدار سوپر کاپ میان دو تیم نفت تهران و پرسپولیس تقریبا تا دقیقه ی 20 میلاد فراهانی را با رامین فرجی اشتباه گرفته بود. فراهانی در این مورد و همینطور پیراهن قرضی ای که بر تن داشت، می گوید:  پیش از شروع بازی پیراهنی که شماره ی من روی آن نوشته شده بود، سایزش کوچک بود و مجبور شدم پیراهن یکی از گلرهای تیم را بگیرم که شماره 40 بود و آن را پوشیدم (جالب اینکه فراهانی نام گلر دوم تیم که از امیدهای باشگاه آمده را نمی داند). گویا در لیست هم شماره ی 40 به نام رامین فرجی ثبت بوده است.


فراهانی با ابراز تعجب از اینکه مزدک میرزایی چهره ی او را نمی شناخته، گفت: آقای میرزایی بارها من را دیده و نمی دانم چرا من را نشاخت! چون گزارشگران معمولا چهره ی بازیکنان را می شناسند ولی فکر می کنم ایشان یا حواسشان نبوده و یا چون من ریش گذاشته بودم، من را نشناخته است.

دیدگاه‌ها