کد خبر : 1428822 | 31 تیر 1396 ساعت 18:20 | 24K بازدید | 0 دیدگاه

کسب دومین جام در تاریخ فوتبال باشگاهی ایران

ایوانکوویچ هم رده بوناچیچ و کرانچار

کسب دومین جام برای برانکو او را بالاتر از مربیانی چون ملادن فرانچیچ وانور بوسنیایی ، در رده مربیان خارجی صاحب بیش از یک جام در فوتبال باشگاهی ایران معرفی کرد .

ایوانکوویچ هم رده بوناچیچ و کرانچار

به گزارش "ورزش سه"، پر افتخار ترین مربی باشگاهی خارجی در تاریخ فوتبال ایران ، رایکوف با استقلال در این عرصه پر افتخار تر از همه است، او با استقلال 2بار در لیگ ایران، یک بار در آسیا و2 بار در مسابقات فوتبال باشگاه های تهران قهرمان شده است .رایکوف با استقلال در سال 52 جام اتحاد باشگاه ها را هم گرفته است .البته او  با استقلال در جام میلز وباردولو هم قهرمان شده که به علت کیفیت ضعیف مسابقات مورد اشاره از آن گذر کرده ایم.


اما آلن راجرز هم با عنوان های 4 گانه برتری در فوتبال ایران با پیکان وشهباز دومین مربی برتر است که 2بار در لیگ ایران یک بار در باشگاه های تهران ویک بار در جام بین المللی دوستی قهرمانی را به دست آورده است .


در تاریخ فوتبال باشگاهی ما  استانکو  وکرانچار هم 2بار قهرمان شده اند، استانکو 2بار قهرمان لیگ وکرانچار یک بار قهرمان لیگ ویک بار قهرمان جام حذفی شده است.


لوکا بوناچیچ هم با تیم سپاهان 2 بار قهرمان جام حذفی شده است والبته ملادن فرانچیچ یک بار با تیم فولاد در لیگ ایران به عنوان قهرمانی رسیده است .


مربیانی چون انور بوسنیایی در برق شیراز، تونی با تراکتورسازی  وجگیچ یوگسلاو با استقلال در مسابقات فوتبال جام حذفی قهرمانی را به دست آورده اند .


1-زدراوکو رایکوف از یوگسلاوی سابق  6 جام –هر 6 جام با تیم فوتبال استقلال یک آسیا 2قهرمانی لیگ 2 قهرمانی تهران ویک قهرمان جام اتحاد  
2-آلن راجرز 4 جام  از انگلستان -2جام با تیم پیکان و2جام با تیم پرسپولیس  2 قهرمانی در لیگ، یک قهرمانی در تهران ویک قهرمانی در جام بین المللی دوستی ( از اعتبار این جام همین بس که پیکان به عنوان قهرمان به این جام رفت واستقلال به عنوان تیم دوم به مسابقات جام باشگاه های آسیا رفت)


3-استانکو پوکله پویچ اهل کرواسی  2جام-هر 2 جام با پرسپولیس –هر 2 قهرمانی در لیگ آزادگان
4-زلاتکو کرانچار از کرواسی 2جام-هر 2 جام با سپاهان –قهرمانی در لیگ برتر وجام حذفی
5-لوکابوناچیچ 2 جام –هر 2 جام با سپاهان –هر 2 قهرمانی در جام حذفی
6-برانکوایوانکویچ از کرواسی   2 جام –هر 2 جام با پرسپولیس –قهرمانی در لیگ وسوپر جام
7-ملادن فرانچیچ از کرواسی  یک جام-فولاد خوزستان –لیگ برتر
8-انور حاجی بوسنیایی    یک جام –برق شیراز جام حذفی کشور
9-ولادیمیر جگیچ یوگسلاو  یک جام –استقلال تهران – جام حذفی کشور
10-تونی اولیویرای پرتغالی  یک جام –تراکتورسازی تبریز –قهرمانی در جام حذفی کشور

دیدگاه‌ها