کد خبر : 1428830 | 31 تیر 1396 ساعت 18:39 | 18K بازدید | 1 دیدگاه

تا پرداخت نشدن تعهدات؛

قرارداد بازیکنان نفت تهران ثبت نمی شود

مدیر روابط عمومی هیات فوتبال استان تهران می گوید در صورتی قرارداد بازیکنان نفت ثبت می شود که مشکلات مالی این باشگاه حل شود.

قرارداد بازیکنان نفت تهران ثبت نمی شود

عباس تیموری مدیر روابط عمومی هیات فوتبال در خصوص اینکه آیا هیات فوتبال قرارداد بازیکنان نفت تهران را با توجه به اینکه این باشگاه بدهی های تسویه نشده دارد، ثبت خواهد کرد یا خیر به "ورزش سه" گفت: ما تمام تلاشمان این است که تا زمانی که مشکلات  مالی باشگاه حل نشده قرارداد بازیکنان را ثبت نکنیم و تا همین حالا هم قراردادی از باشگاه نفت ثبت نکردیم و تا جایی که بتوانیم هم این کار را انجام می دهیم.


مدیر روابط عمومی هیات فوتبال در پاسخ به اینکه پس چگونه روز گذشته نفتی ها مقابل پرسپولیس قرار گرفتند، ادامه داد:  قضیه ی روز گذشته فورس ماژور بود و قراردادها در سازمان لیگ ثبت شد تا تیم نفت بتواند بازی کند.


تیموری در خصوص اینکه در نهایت کدام نهاد تصمیم گیرنده ی اصلی در این خصوص است، عنوان کرد: هیات فوتبال و سازمان لیگ دو زیر مجموعه ی فدراسیون فوتبال هستند و باید با هم همکاری کنند. گاهی اوقات یک سری اتفاقات می افتد و بازیکنان هستند که استثنا هستند و به همین دلیل به سازمان لیگ و یا کمیته انضباطی می روند تا در مورد آنها تصمیم گیری شود و در این مواقع سازمان لیگ یا کمیته انضباطی به ما نامه می زند که  بازیکن یا باشگاه تعهد داده و قراردادش را ثبت می کنیم. ما در کل به دنبال این هستیم که باشگاه ها به تعهداتی که می دهند عمل کنند.

دیدگاه‌ها