کد خبر : 1428838 | 31 تیر 1396 ساعت 19:23 | 91.3K بازدید | 0 دیدگاه

تساوی استقلال برابر بادران در بازی دوستانه

بازی دوستانه استقلال برابر بادران با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

تساوی استقلال برابر بادران در بازی دوستانه

به گزارش "ورزش سه"، بازیکنان استقلال که از نظربدنی کم کم به مرز آمادگی نزدیک می شوند شروع خوبی در بازی برابر بادران داشتند و در همان ابتدای بازی 2 موقعیت توسط شهباززاده و یک موقعیت توسط بیت سعید از دست دادند.


استقلال تا دقیقه 20  بازی کاملا بر بازی مسلط بود و چند موقعیت خوب هم به دست آورد اما از این دقیقه بادرانی کمی از فشار خارج شدند و یکی دو موقعیت نصفه و نیمه هم روی ضدحمله ایجاد کردند که واکنش های خوب رحمتی مانع از گل شدن توپ شد.
در دقیقه 43 بازی بالاخره ضدحمله های بادران جواب داد و سعید واسعی در یک موقعیت تک به تک موفق شد تک گل تیمش در نیمه اول را بزند.در نیمه اول امید نورافکن در دقیقه 40 از داور بازی کارت زرد دریافت کرد.


اما در نیمه دوم بازی استقلال بازی را تهاجمی تر از حریفش آغاز کرد و در همان ابتدای بازی چند موقعیت خوب روی دروازه حریفش ایجاد کرد که این موقعیت ها تبدیل به گل نشد؛ جابر انصاری در دقیقه 57 سانتر حسن بیت سعید را با یک ضربه دقیق وارد دروازه بادران کرد تا استقلال از اولین شکست خود در بازی های خانگی نجات پیدا کند.
در ادامه دو تیم بازی متعادلی را از خود نشان دادند و هرکدام موقعیت هایی برای گلزنی داشتند اما هیچ کدام وارد دروازه حریف نشد تا بازی در نهایت با نتیجه یک بر یک به پایان برسد. این اولین بازی تدارکاتی است که استقلال در آن موفق به پیروزی نمی شود. در این نیمه علی قربانی از داور بازی کارت زرد دریافت کرد.


علی قربانی با شروع نیمه دوم جانشین داریوش شجاعیان شد، مهدی قائدی به جای حسن بیت وارد زمین شد، مجتبی جباری جانشین فردین نجفی شد،  وریا غفوری به جای  خسرو حیدری وارد زمین شد، محمد جواد محمدی جانشین سجاد شهباززاده در خط حمله استقلال شد.


در حاشیه:
* منصوریان پیش از دیدار با بادران دقایقی برای بازیکنان تیمش صحبت کرد.
*مجتبی جباری پیش از شروع بازی به صورت اختصاصی چند دقیقه ای دور زمین دوید و تا در صورت نیاز بتواند دقایقی برای آبی ها بازی کند.
* بیت سعید بعد از 2 روز غیبت در تمرین استقلال امروز در ترکیب ثابت  تیمش برابر بادران به میدان رفت.
* داریوش شجاعیان امروز در غیاب چشمی در پست هافبک دفاعی استقلال بازی می کند و فردین نجفی هافبک بازیساز آبی پوشان است.
* فرشید اسماعیلی بعد از تمدید قرارداد با استقلال امروز به زمین شماره 2 آزادی آمد اما به دلیل مصدومیت شرایط تمرین کردن نداشت.
*مهدی پاشازاده سرمربی نساجی مازندران امروز با حضور در زمین شماره دو آزادی بازی استقلال برابر بادران را از نزدیک تماشا می کند.
*در نیمه دوم یکی از بازیکنان بادران از زمین مسابقه اخراج شد اما با توافق سرمربیان دو تیم یک بازیکن جانشین او شد تا بازی همچنان یازده به یازده ادامه پیدا کند.

دیدگاه‌ها