کد خبر : 1428901 | 01 مرداد 1396 ساعت 09:09 | 19.5K بازدید | 0 دیدگاه

مصدومیت شیرزادی و زلیکانی ناراحت‌کننده بود

آخرین اخبار حریف پرسپولیس در گفت‌وگو با پورموسوی

سید سیروس پورموسوی سرمربی فولاد خوزستان امیدوار است که تیمش در اولین بازی لیگ برتر مقابل پرسپولیس امتیاز بگیرد.

آخرین اخبار حریف پرسپولیس در گفت‌وگو با پورموسوی

پورموسوی در مصاحبه با "ورزش سه"، در خصوص وضعیت فولاد و ... به سوالات پاسخ داد.

 

عدم جذب بازیکن خارجی
از پورموسوی در خصوص عدم جذب بازین خارجی سوال می‌کنیم که می‌گوید: من دوست داشتم تیم قوی‌تری داشته باشیم ولی به هر حال سیاست باشگاه این بود و من هم دوست ندرام که رودرروی باشگاه بایستم و حرکت رو به جلوی تیم خراب شود.ما آرش افشین را جذب کردیم و دو جای خالی هم داریم که برای جذب مهاجم و مدافع تلاش می‌کنیم.

 

مذاکره با ارسلان مطهری
وی در خصوص مذاکره با ارسلان مطهری می‌گوید: از مدتی پیش با این بازیکن حرف زدیم و تلاش مطهری این بود که به خارج برود. او از ما زمان خواست تا اگر به خارج از ایران نرفت به اروپا بیاید و منتظریم تا پاسخ نهایی را بدهد. قرار است یک بازیکن هم در دفاعی میانی بگیریم که دو سه گزینه هم در این پست مدنظر قرار دادیم.

 

مصدومیت زلیکانی و شیرزادی
پورموسوی با اشاره به وضعیت فولاد می گوید:‌ تنها نگرانی ما مصدومیت زلیکانی است که انگشت پایش شکست و شیرزادی هم از ناحیه همیسترینگ مصدوم شد.تیم ما ریتم خوبی داشت اما مصدومیت این دو بازیکن کار را کمی سخت کرد. به هر حال مصدومیت جزئی از فوتبال است و باید به بقیه بازیکنان اعتماد کنیم.

 

وضعیت بازیکنان امید
سرمربی فولاد در خصوص حضور دو بازیکن تیمش در اردوی تیم امید می گوید: ما با فدراسیون همکاری کردیم و مریدی و نجاریان می‌توانند در بازی‌های بین المللی تجربه کسب کنند و این برای فولاد هم خوب است. آقای تاج به ما قول داد که ملی‌پوشان 4 روز قبل از بازی‌های لیگ به تیم اضافه شوند ولی فکر می‌کنم آنها دو روز مانده به شروع لیگ به اردوی تیم ما ملحق شوند.

 

بازی با پرسپولیس
پورموسوی در خصوص بازی با پرسپولیس در هفته اول هم حرف می‌زند: پرسپولیس رقیب قدر و کم‌نقصی است و بازیکنان این تیم سه سال است که کنار هم بازی می‌کنند.امیدوارم در هفته اول بازی حساب‌شده‌ای انجام داده و از این تیم امتیاز بگیریم.قرار نیست برابر این تیم در تهران سراسر تهاجمی بازی کنیم ولی طبیعتا آنها را آنالیز کرده و سعی می‌کنیم در تهران از پرسپولیس امتیاز بگیریم.

دیدگاه‌ها