کد خبر : 1429063 | 01 مرداد 1396 ساعت 16:50 | 51.6K بازدید | 0 دیدگاه

رئال مادرید و استخراج طلا از نیمکت ذخیره ها

بازیکنان ذخیره ولی تاثیرگذار رئال مادرید در فصل گذشته یک به یک در حال ترک این تیم هستند.

رئال مادرید و استخراج طلا از نیمکت ذخیره ها

به‌ گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید فصل گذشته توانست فاتح لیگ قهرمانان اروپا و لالیگا شود.

تیم قدرتمند زین الدین زیدان باعث شد که هواداران پس از سال‌ها فتح دوگانه را جشن بگیرند و در انتظار رسیدن به رکورد شش‌گانه باشند که تنها بارسلونا توانسته است به آن برسد. ذخیره های باکیفیت رئال مادرید با درخشش در مقطع پایانی فصل نقش بسیار مهمی در قهرمانی این تیم در لالیگا داشتند.

در واقع زیدان با استراحت دادن به بازیکنان اصلی خود ترجیح داد در لالیگا از بازیکنان ذخیره خود استفاده کند و آنها آنقدر خوب بودند که رئال بدون مشکل توانست بازی های انتهای فصل خود در لیگ را با پیروزی پشت سر بگذارد و قهرمان شود.

 

 

1210826

 

 

حالا از آن جمع، بازیکنانی چون ماریانو، خامس، موراتا و دانیلو جدا شده اند.

رئال با فروش ماریانو به لیون 8 میلیون یورو به دست آورد. جدایی خامس و رفتن او به بایرن، هرچند قرضی بود ولی تیم آلمانی در دو سال پیش رو 10 میلیون یورو به رئال پرداخت خواهد کرد؛ضمن اینکه می تواند قرارداد او را با پرداخت مبلغی بیشتر دائمی کند.

 

رئال مادرید از فروش موراتا و دانیلو به چلسی و سیتی نیز 110 میلیون یورو به دست آورد و به عبارتی تاکنون فروش بازیکنان پلان B زیزو، برای کهکشانی ها 128 میلیون یورو سود به همراه داشته و اگر بایرن، خامس را به صورت دائمی خریداری کند، این رقم به 163.2 میلیون یورو نیز افزایش خواهد یافت.

 

 

1210252

 

 

در این بین رئالی ها برای خرید سبایوس و تئو از بتیس و اتلتیکو 46.5 میلیون یورو هزینه کرده اند. برای خرید وایه خو در سال 2015 نیز 5 میلیون یورو هزینه شده بود و او پس از یک دوره حضور قرضی در فرانکفورت به رئال بازگشته است.

به این ترتیب بالانس مالی رئال در حال حاضر کاملا مثبت است و حالا آنها در جستجوی یافتن یک مهاجم به جای موراتا هستند. برای این منظور امباپه، پدیده موناکو که قیمت نزدیک به 120 میلیون یورو دارد مد نظر است.

 

دیدگاه‌ها