کد خبر : 1429263 | 02 مرداد 1396 ساعت 18:05 | 58.6K بازدید | 0 دیدگاه

مدافع تیم امید گزینه جانشینی مگویان؛

استقلال یا نفت؛ مقصد خادم پور کدام تیم است؟

مدافع جوان تیم امید در بازگشت از قرقیزستان تیم جدید خود را برای فصل آینده انتخاب خواهد کرد.

استقلال یا نفت؛ مقصد خادم پور کدام تیم است؟

به گزارش "ورزش سه"، حضور استقلالی ها در هیات فوتبال و انتشار تصویر ثبت قرارداد خادم پور با این باشگاه باعث شد تا دوباره ماجرای انتقال این بازیکن به استقلال مطرح شود.


خادم پور در اواسط فصل نقل و انتقالات راهی استقلال شد اما کمتر از 48 ساعت بعد نفتی ها اعلام کردند این بازیکن متعلق به آنها است و مدافع امید آبی ها بعد از یک جلسه تمرین با استقلال به تمرینات نفت تهران بازگشت. این مدافع جوان بعد از حضور در اردوی تیم ملی به تهران بازگشت و طی روزهای آینده مقصد جدید او مشخص خواهد شد.


پندار توفیقی معاون ورزشی استقلال درباره پرونده خادم پور می گوید: خادم‌پور بازیکن ما است. ما قرارداد او را در هیات فوتبال ثبت کرده‌ایم و مشکلی نیست. خادم‌پور ۱۰ تا ۲۰ درصد قراردادش را از نفت تهران گرفته و طبق مستنداتی که دارد، فسخش قانونی است. او به تمرین نفت رفت و آنجا او را ترساندند ولی با خادم‌پور صحبت کردیم و به او گفتیم که مشکلی وجود ندارد و در حال حاضر بازیکن ما است. اگر به واسطه ۱۰ تا ۲۰ درصد پول، کسی بخواهد در تیمی بماند و نتواند فسخ کند، خیلی از نقل و انتقالات فوتبال ایران دچار مشکل هستند.


صحبتهای معاون ورزشی استقلال نشان می دهد خادم پور با توجه به اینکه کمتر از 50 درصد قرارداد خود را دریافت کرده، این شانس را دارد تا با استفاده از قانون حق فسخ راهی استقلال شود و به نظر می رسد در این پرونده، این مدافع جوان تصمیم گیرنده نهایی است.


استقلال با خروج مگویان از لیست خود تنها منتظری، پادوانی و حسینی را در اختیار دارد و خادم پور در صورت حضور در جمع آبی ها جانشین مگویان در رختکن این تیم خواهد بود.

دیدگاه‌ها