کد خبر : 1429283 | 02 مرداد 1396 ساعت 19:36 | 26.7K بازدید | 0 دیدگاه

درخشش طیبی میزبان لیگ قهرمانان را صدرنشین کرد

ستاره ایرانی تای سون نام ویتنام با دو گل مقابل الظفره امارات، موجب صعود تیم‌اش به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان فوتسال آسیا شد.

درخشش طیبی میزبان لیگ قهرمانان را صدرنشین کرد

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین بازی گروه A لیگ قهرمانان فوتسال آسیا تیم تای سون نام ویتنام که در دو بازی گذشته یک شکست برابر اف سی ارم قرقیزستان و یک پیروزی مقابل ویس وایپرس استرالیا کسب کرده بود از ساعت 16:30 امروز به مصاف الظفره اماراتی رفت که از دو بازی قبل 6 امتیاز کامل را داشت.


تای سون نام که از حضور 3 هزار و 400 نفری هوادارانش در این مسابقه بهره می‌برد ابتدا با حملات پیاپی الظفره دروازه‌اش تهدید شد اما به مرور زمان نمایش بهتری ارائه کرد و در دقیقه 7 روی شوت حسین طیبی یک بار به تیرک دروازه تیم اماراتی زد.


طیبی که در هر دو بازی قبل تای سون نام برابر ارم قرقیزستان و ویس ایپرس استرالیا 2 گل به ثمر رسانده بود امروز هم توانست همین عملکرد را داشته باشد و در دقیقه 8 روی یک ضربه کرنر و در دقیقه 16 با جای گذاشتن دروازه‌بان الظفره دو بار گلزنی کرد.


تای سون نام ویتنام که طیبی را به‌عنوان بازیکن کمکی از تیم غیرت قزاقستان به طور قرضی جذب کرده با درخشش فوتسالیست ایرانی خود موفق شد با کسب 6 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به الظفره، به‌عنوان صدرنشین از گروه A به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.


طیبی بعد از این مسابقه به‌عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

 

1210999

دیدگاه‌ها