کد خبر : 1429333 | 03 مرداد 1396 ساعت 09:48 | 66K بازدید | 4 دیدگاه

از لوگوی "دزدان دریایی" تا "کتابچه خاطرات" 

گزارش ویژه از عجیب ترین لباس تیم های فوتبال

در آستانه آغاز فصل جدید رقابت های باشگاهی در کل دنیا برخی تولیدی های معتبر البسه ورزشی پیراهن های عجیبی برای برخی باشگاه ها با گذشته عجیب طراحی و تولید کردند.

به گزارش"ورزش سه" به نقل از سایت خبرورزشی، معمولا تمام طرفداران فوتبال عادت دارند تیم های محبوب خود در لیگ های معتبر را با لباس هایی با برندهای معروف ببینند. برندهایی که ترجیح می دهند بهترین محصولات خود را با ظاهری ساده اما در عین حال شیک به بازار عرضه کرده و زمینه را برای آرامش تیم ها و طرفداران شان در مستطیل سبز فراهم کنند.


در این بین اما هستند برخی از این برندهای تولید کننده البسه ورزشی که بر اساس سفارشات ویژه از برخی مشتریان در اقدامی عجیب البسه ای با شکل و شمایل عجیب تولید و به بازار عرضه می کنند که همین امر به یکی از سوژه های جذاب رسانه های معتبر تبدیل شده تا در تابستان 2017 اقدام به معرفی عجیب ترین لباس های فوتبالی در فصل پیش رو کنند. گزارشی جذاب در عین حال پر از نکات نهفته که نشان می دهد فوتبال برخلاف ایران در تمام کشورهای دیگر چه در اروپا چه در آمریکا چه در آفریقا بلکه در آسیا و برخی کشورهای جنوب شرق قاره هویتی تاریخی دارد.


ناگویا گرامپوس ایت ژاپن


باشگاه ژاپنی از لباسی برای تیم فوتبال خود بهره می برد که به نوعی رنگین کمان دیده می شود. پیراهنی با رنگ های مختلف و متنوع که برخی رسانه های ژاپنی طراحی آن را الهام گرفته از کارتون مشهور فوتبالیست ها می دانند.

 

1211032


هایدوک اشپیلت کرواسی 


باشگاه مشهور کروات در طراحی های پیراهن این فصل خود با همکاری برند و اسپانسر خود تصمیم گرفت به صورتی عجیب تاریخچه این باشگاه را روی این پیراهن ها با فونت بسیار کوچک منتشر کند. تاریخچه ای متشکل از نام همه بازیکنان و عواملی که موفقیت های تاریح یکصدساله باشگاه را رقم زده اند.

 

1211035


ویکامپ واندررز انگلیس


این باشگاه دسته سومی که طرفداران عجیبی در فوتبال جزیره دارد برای الهام گرفتن از جشن ها و عادت این طرفداران در برپایی کارناوال های شادی از پیراهن های گل منگولی با رنگ های غیرطبیعی بهره برد تا نام خود را بیشتر از همیشه بر سر زبان ها بیاندازد.

 

1211033


سن پائولی آلمان 


باشگاه سرشناس فوتبال آلمان این بار در طراحی البسه اول خود با همکاری برند آمریکایی از طرح دیوار آجری بهره برد که نشان می داد دژ دفاعی کاخ سن پائولی فروریختنی نیست.

 

1211034


آمریکن مکزیک


در کشور پر از خشونت مکزیک این باشگاه پرطرفدار شهر مکزیکوسیتی با همکاری برند نایکی لباس های عجیب اما در عین حال زیبایی برای این فصل معرفی کرد که الهام بخش مهر و محبت معرفی شده است.

 

1211036


اورلاندو آفریقای جنوبی 


باشگاه پرطرفدار جنوب ژوهانسبورگ آفریقای جنوبی در منطقه ای فعالیت می کند که پر از خشونت و دزدی قلمداد می شود از همین رو بازیکنان این تیم از لوگوی دزدان دریایی روی پیراهن های خود بهره بردند.

 

1211038


هادرزفیلد انگلیس 


یکی دیگر از باشگاه های انگلیسی در چمپیون شیب با همکاری برند پوما این بار برای طراحی لباس های اول خود از نماد تولید موسیقی در امواج صوتی بهره برد که نشان می داد طرفداران این تیم در شهر عشق فراوانی به موسیقی دارند.

 

1211037


هولستین کیل آلمان 


یکی از باشگاه های قدیمی آلمان که با توجه به قرارداشتن در بوندس لیگا B طرفداران زیادی در کنار رودخانه راین دارد این بار برای ارج نهادن به ارزش های طبیعی شهر در طرحی گرافیکی نمای بسته ای شهر و رودخانه را روی لباس خود به صورت ترام منتشر کرد.

 

1211039

دیدگاه‌ها