کد خبر : 1429370 | 03 مرداد 1396 ساعت 12:56 | 16.1K بازدید | 0 دیدگاه

عبداللهی:دوستانی که حکم صادر کردند به نامه‌های باشگاه استقلال استناد نکرده بودند

صحبتی که در مورد بازیکنان می‌کنند قانونی نیست

سرپرست تیم استقلال گفت: دوستانی که حکم صادر کرده اند تصور می‌کردند ما نامه‌ای به فدراسیون نزده‌ایم اما امروز نامه‌های ما را رویت کردند.

صحبتی که در مورد بازیکنان می‌کنند قانونی نیست

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، نصرالله عبداللهی، در خصوص محرومیت 3 بازیکن تیم استقلال و نشستی که در فدراسیون فوتبال انجام شده بود، گفت: امروز به همراه مسئولان باشگاه و بازیکنان به کمیته انضباطی فدراسیون رفتیم و مدارک و مستندات‌مان را ارائه کردیم. فدراسیون پیش از این تصور می‌کرد ما پاسخ نامه‌ها را ندادیم و مکاتبه‌ای صورت گرفته نشده است. در صورتی که ما نامه زده بودیم و در نامه خودمان اشاره کردیم که به دلیل مصدومیت بازیکنان،‌ معذورات داریم که بازیکنان‌مان را به تیم ملی امید بدهیم.

 

وی در خصوص اینکه ظاهرا در مکالمات پیروانی با مربیان استقلال فقط روی حضور مجید حسینی تاکید شده بود، گفت: نمی‌دانم در این بین چه اتفاقاتی افتاده ولی در نامه‌هایی که ما به فدراسیون زده‌ایم همه چیز مشخص است. ما اعلام کردیم که حاضریم مهدی قائدی را بدهیم ولی ظاهرا دوستان در حکمی که صادر کردند به نامه‌های ما استناد نکردند. 

 

سرپرست تیم استقلال تاکید کرد: امروز اعضای کمیته انضباطی از ما سؤالاتی پرسیدند و ما هم پاسخ آنها را دادیم. بحث اینجاست که صحبتی که کمیته انضباطی می‌کند، قانونی نیست. بازیکنان زیر 23 سال اصلا جزو قوانینی نیستند که حتما در تیم ملی امید بازی کنند. آنها ادعا کردند ما مدارکی هم به فدراسیون ندادیم و فقط گفتند ما برای بازیکنان بلیت فرست کلاس گرفتیم و ما هم توضیح دادیم قبل از بلیت گرفتن آنها به فدراسیون نامه زده‌ایم که خوشبختانه فدراسیون نامه ما را رؤیت کرد. حالا هم قرار شده تصمیم بگیرند.

 

عبداللهی در خصوص اینکه ظاهرا استقلال مصدومان زیادی دارد،‌ گفت: مگر ما در دوره گذشته امید نورافکن را در اختیار تیم ملی نگذاشتیم؟ اگر بازیکنان ما در همین بازی‌ها مصدوم می‌شدند آنوقت برای بازی با پرسپولیس یا همین نفت آبادان از چه بازیکنانی باید استفاده می‌کردیم؟ همین حالا که با شما صحبت می‌کنم پادوانی مصدوم است و وضعیت مگویان مشخص نیست. تیم ما به جز منتظری و حسینی مدافع دیگری ندارد. 

 

وی در پایان در خصوص آخرین وضعیت مگویان گفت: باشگاه در حال مذاکره با این بازیکن است و فعلا چیزی مشخص نیست.

 

دیدگاه‌ها