کد خبر : 1429375 | 03 مرداد 1396 ساعت 13:16 | 16.1K بازدید | 1 دیدگاه

فدراسیون نمی‌خواهد برای بازیکنان نفت کارت صادر کند

آل‌کثیر: هیچ کس دوست نداشت در نفت بماند

عیسی آل کثیر مهاجم نفت تهران معتقد است که این تیم شرایط مناسبی ندارد و مشخص نیست که مسئولان باشگاه تا پایان فصل چگونه می خواهند نفت را اداره کنند.

آل‌کثیر: هیچ کس دوست نداشت در نفت بماند

آل کثیر در خصوص وضعیت فعلی نفت تهران به "ورزش سه" می گوید: شرایط نفت اصلا خوب نیست. طلب های پارسال را که نداده اند و بابت امسال هم هیچ وضعیت مشخصی نداریم و اصلا نمی دانیم قراردادمان چگونه است و چطور می خواهیم پول بگیریم. تنها اتفاق مثبت این است که هر روز 2 موز به ما می دهند که بعد از تمرین می خوریم و در این شرایط بدنسازی کردیم. ما 3، 4 هفته بدنسازی کردیم که فکر می کنم 14 یا 15 قرمه سبزی و جوجه گیرمان آمد و این شرایط در تیمی دیده می شود که قرار است نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا باشد. 


آل کثیر ادامه می دهد: خیلی از بازیکنان با این شرایط قصد جدایی داشتند اما باشگاه نفت اجازه نداد و می بینید که هیچ فکری به حال ما نمی شود. طبیعتا با این وضعیت هیچ کس دوست نداشت بماند ولی همه چیز در اختیار بازیکنان نبود که خودشان تصمیم بگیرند. هنوز لیگ برتر شروع نشده اما همه ما دعا می کنیم که این فصل تمام شود. شاید خیلی ها درک نکنند که درون باشگاه نفت چه خبر است و اگر شما بدانید که چقدر مشکل داریم اشکتان در می آید.


آل کثیر در مورد جدایی علی کریمی از نفت هم صحبت می کند: به هر حال مسئولان باشگاه به کریمی تعهد داده بودند که مشکلات بازیکنان را حل کنند و حق و حقوق آنها قبل از شروع لیگ پرداخت شود. وقتی کریمی دید که چنین اتفاقی رخ نداده است تصمیم به جدایی گرفت. الان هم چند روز به شروع لیگ برتر باقی مانده و هنوز هیچ اتفاقی رخ نداده است.
آل کثیر در مورد تقابل نفت تهران با سپیدرود در هفته اول لیگ برتر می گوید: وقتی این همه مشکل وجود دارد بهتر است از فوتبال صحبتی نکنیم. من حتی شنیده ام که فدراسیون نمی خواهد برای بازیکنان نفت کارت صادر کند و نمی دانم تیم ما با چه شرایطی می خواهد در لیگ برتر شرکت کند.

دیدگاه‌ها