کد خبر : 1429502 | 03 مرداد 1396 ساعت 23:23 | 62K بازدید | 0 دیدگاه

مذاکره میلان با ژرژ مندس برای سه بازیکن

باشگاه میلان در حال انجام مذاکراتی با ژرژ مندس، ایجنت معروف پرتغالی برای به خدمت گرفتن دیگو کاستا، رادامل فالکائو و رناتو سانچس است.

مذاکره میلان با ژرژ مندس برای سه بازیکن

به گزارش "ورزش سه"، اسکای اسپورت ایتالیا تصاویری از مارکو فاسونه و ماسیمیلیانو میرابلی، مدیران میلان منتشر کرد که در ساردینیا در حال گفتگو با مندس بودند.

 

میلانی ها مدت هاست که به دنبال رناتو سانچس، ستاره پرتغالی بایرن مونیخ، هستند و خود این بازیکن هم تایید کرد که روسونری پیشنهادی قابل توجه به او ارائه داده است؛ هرچند گفته می شود میلان و بایرن راه درازی برای رسیدن به توافق پیش رو دارند.

 

از سوی دیگر، میلانی ها که به دنبال یک مهاجم جدید هستند، بعد از ناکامی در خرید آلوارو موراتا، حالا به دنبال به خدمت گرفتن دیگو کاستا یا رادامل فالکائو هستند.

 

1209969

 

دیگو کاستا که جایی در برنامه های فصل بعد آنتونیو کونته ندارد، مایل است به اتلتیکو مادرید برود اما با توجه به محرومیت این باشگاه از انجام نقل و انتقال، نمی تواند تا ژانویه برای این باشگاه بازی کند.

 

دیگر گزینه میلان برای خط حمله، فالکائو است که فصل گذشته به روزهای اوج برگشت و کمک کرد تا موناکو در لوشامپیونا به قهرمانی برسد و در لیگ قهرمانان هم تا نیمه نهایی پیش رفت. البته او به تازگی قراردادش را با موناکو تمدید کرده و میلان کار دشواری برای به خدمت گرفتن او دارد.

دیدگاه‌ها