کد خبر : 1429534 | 04 مرداد 1396 ساعت 09:53 | 24.5K بازدید | 0 دیدگاه

چه کسی گفته لوکا بداخلاق است و فحش می دهد؟

ابراهیم‌زاده: منتظر شجاعیان بعدی گسترش باشید

کاپیتان تیم گسترش فولاد اعتقاد دارد که جوان های تیمش می توانند با درخشش در ترکیب این تیم روزهای خوبی را تجربه کنند.

ابراهیم‌زاده: منتظر شجاعیان بعدی گسترش باشید

مسعود ابراهیم زاده در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره شرایط گسترش فولاد قبل از شروع لیگ اظهار داشت: شرایط تیم گسترش فولاد خوب است. اردو و تمرینات خوبی داشتیم و خودمان را آماده حضور در لیگ برتر کردیم. امیدوار هستیم تا بتوانیم در لیگ برتر هفدهم نتایج خوبی بگیریم.


وی درباره جوانگرایی انجام شده در گسترش فولاد بیان کرد: به هر حال ما بازیکنان باتجربه ای داشتیم که از جمع نفرات مان جدا شدند. جوان هایی که در تیم حضور دارند، همگی نفرات خوبی هستند که باید با اعتماد به نفس کار کنند و همت شان را به کار بگیرد تا بازی های خوبی برای گسترش فولاد انجام دهند.


مدافع گسترش فولاد ادامه داد: داریوش شجاعیان که ستاره تیم ما بود و ملی پوش شد و اکنون در استقلال حضور دارد، یکی از همین جوانان بود که خودش خواست و توانست به رویاهایش برسد. بر همین اساس ما جوانان خوب زیادی هم داریم که می توانند مثل داریوش شجاعیان بدرخشند و قطعا از بین همین جوانان داریوش شجاعیان جدیدی متولد خواهد شد؛ به شرطی که خودشان بخواهند و درک کنند در چه موقعیتی قرار گرفته‌اند. 


ابراهیم زاده با اشاره به کاپیتانی خود عنوان کرد: این مساله با نظر لوکا بوناچیچ صورت گرفت و من واقعا ادعایی در این خصوص ندارم. همه ما یک تیم هستیم و برای موفقیت تلاش می کنیم. قطعا یک هدف هم بیشتر نداریم و برای موفقیت گسترش فولاد می جنگیم. حالا اینکه چه کسی بازوبند را ببندد واقعا اهمیتی ندارد. رفاقت در تیم ما مثال زدنی است و این مساله واقعا ارزش دارد.


وی درباره اینکه گفته می شود لوکا بوناچیچ بداخلاق است، تاکید کرد: من هم خیلی شنیده بودم که لوکا بوناچیچ بد اخلاق است؛ اما تا این لحظه چیزی ندیدم. او اگرچه در تمرینات بسیار جدی است اما در اردوی ترکیه بسیار با بچه ها خوش رفتار بود و هرگز نشنیدم فحشی بدهد و بداخلاقی کند. او مربی با نظمی است و در کارش جدیت به خرج می دهد اما بداخلاقی در وجودش ندیدم.


ابراهیم زاده درباره دیدار هفته نخست گسترش فولاد مقابل پارس جنوبی افزود: تیم پارس جنوبی چون از لیگ دسته اول بالا آمده تیمی ناشناخته محسوب می شود. ما هیچ اطلاعاتی از این تیم نداریم و نمی دانیم چه تاکتیکی دارند. آنها شاید اطلاعاتی داشته باشند اما واقعا ما شناختی نداریم. با این حال برای برد به میدان می رویم و باید در بازی اول عملکرد خوبی داشته باشیم.

دیدگاه‌ها