کد خبر : 1429551 | 04 مرداد 1396 ساعت 10:42 | 37K بازدید | 1 دیدگاه

حق شناس: ١٥ سال اینجا هستم

خداحافظی بهترین گلزن سپیدرود در هفته چهارم

کاپیتان تیم فوتبال سپیدود می‌گوید که طبق صحبت‌هایی که با نظرمحمدی داشته اگر نظرش تغییر نکند، پیش از فصل نقل و انتقالات از فوتبال خداحافظی می‌کند.

خداحافظی بهترین گلزن سپیدرود در هفته چهارم 

به گزارش "ورزش سه"، سهیل‌حق‌شناس بازیکن باتجربه و کاپیتان سپیدرود در خصوص بازی با نفت‌تهران و اتفاقات این تیم، خداحافظی‌اش از فوتبال و مسائل دیگر به سوالات ما پاسخ می‌دهد.


صحبت‌های حق‌شناس را در زیر می‌خوانید: 


تاکتیک نفت مشخص نیست و در حال حاضر آنها خطرناک‌ترند
باتوجه به شرایط نفت و عدم شناخت نسبت به این تیم نباید آنها را دست کم گرفت. من برعکس همه فکر می‌کنم نفتی‌ها با اطمینان و انرژی نهفته مقابل ما به میدان خواهند آمد. تاکتیک نفت مشخص نیست و اکنون آنها را باید جزو خطرناک‌ترین حریف‌ها دانست در ضمن بازیکنانی که آنها طی روزهای گذشته جذب کرده‌اند، همه از انگیره بالایی برای نشان دادن خود به سرمربی و ارائه بازی خوب برخوردارند، مطمئنم بازی سختی مقابل آنها خواهیم داشت. 


نفت مقابل پرسپولیس بد بازی نکرد
نفت در دیدار سوپرجام مقابل پرسپولیس بد ظاهر نشد. تیمی که یک شب پیش از دیدار سوپرجام مربی‌اش انتخاب می‌شود مطمئنا بازی دشواری مقابل قهرمان لیگ‌برتر خواهد داشت اما با همه این اوصاف می‌گویم که آنها بد ظاهر نشدند، نفت کم مهره نیست بلکه دچار آشفتگی و پراکندگی است و همین امر باعث عدم موفقیت‌شان در سوپرجام شد. پیش‌بینی‌ام از این تیم در فصل جدید این است که نباید آنها را دست کم گرفت آن هم با حضور حمید درخشان مربی باتجربه‌ای که هدایت‌شان را در دست دارد. 


با کسر 2 سال نبودم، امسال  در سپیدرود 15 ساله می‌شوم
امسال پانزدهمین سالی است که در سپیدرود حضور دارم البته اگر کسری دو ساله حضورم در نظر گرفته نشود. از زمان حضورم در این تیم تمام فکر و ذکرم موفقیت و رساندن سپیدرود به حقش که حضور در لیگ‌برتر است تلاش می‌کردم و اکنون از حضورش در لیگ‌برتر خوشحالم و دوست دارم با پیراهن همین تیم از فوتبال خداحافظی کنم. 

 

1190977


اگر اتفاقی نیفتد هفته چهارم خداحافظی می‌کنم
من در زمان امضای قرارداد و تمدیدم پس از مشورت با سرمربی تیم و دوستانم تصمیم گرفتم پیش از زمان نقل و انتقالات که 18 شهریور است از فوتبال خداحافظی کنم. از همین رو طبق صحبت‌هایم با آقای نظرمحمدی اگر نظرم تا روز بازی با پیکان تغییر نکند، هفته چهارم از فوتبال و هواداران سپیدرود خداحافظی خواهم کرد. 


احتمالا تا پایان فصل به عنوان مربی کنار تیم خواهم ماند
پس از پیشنهاد خداحافظی‌ام به مسئولین سپیدرود و علی آقا آنها به من گفتند که دوست دارند در کنار تیم باشم به همین دلیل قرار شد که قراردادم به عنوان بازیکن – مربی ثبت شود و در زمانی که خداحافظی می‌کنم به عنوان مربی روی نیمکت سپیدرود بنشینم. البته باید بگویم که خیلی چیزها باید رقم بخورد تا اتفاقاتی این چنین رخ دهد و  من به عنوان مربی در کنار تیم باشم. نمی توانم به طور دقیق این را بگویم اما فعلا تصمیمم این است مگر اتفاق جدیدی بیفتد.


لیگ یک را نمی‌توان با لیگ‌برتر مقایسه کرد اما ...
سپیدرود پس از صعودش از لیگ دو به لیگ یک و سپس بدون وقفه به لیگ‌برتر ثابت کرد اگر تیمی تلاش کند می‌تواند باوجود کم و کاستی‌ها به جایگاهی که مدنظرش است دست پیدا کند. ما مصر به این قضیه که مطمئنا در رقابت‌های لیگ‌برتر می‌توانیم با همان قدرت به میدان برویم نیستیم چون همه به خصوص امسال در لیگ‌برتر جزو قوی‌ترین‌ها هستند. اما با همین اوصاف سعی خواهیم کرد که بهترین نتیجه و بهترین عملکرد را داشته باشیم. مجموعه سپیدرود ابتدا به فکر بقا در لیگ‌برتر و سپس در تلاش کسب رتبه‌ای خوب و در شأنش است. تنها موضوعی که نباید فراموش کرد این است که کوچکترین اشتباه و لغزش ما را به عقب سوق خواهد داد و این بدترین اتفاقی است که برای یک تیم رقم خواهد خورد. به هر حال هیچ تیمی نمی‌خواهد از ارزش میلیاردی‌اش کسر شود و همه تلاشش را می‌کند تا روز آخر جزو سقوط‌کننده‌ها نباشد. 


در فوتبال جوان بودن نمی‌تواند کمک حال تیمی باشد
سپیدرود تیم مسن با میانگین سنی بالا نیست بلکه تیم باتجربه‌ای است. اینکه یک تیم فقط جوان باشد صرفا تضمین کننده نتیجه‌گیری نخواهد بود. در برهه‌هایی آقای مایلی‌کهن و یکی، دو مربی سعی کردند که تیم‌هایشان را جوان کنند اما نتیجه‌ای حاصل نشد. شما اگر تیم سال گذشته سپیدرود را با درایت آقای نظرمحمدی بررسی کنید متوجه خواهید شد که ما هم به مانند سایر تیم‌ها بازیکنان جوان داشتیم و فقط 5، 6 بازیکنمان باتجربه بودند. علت موفقیت سپیدرود هم حضور همین باتجربه‌ها در کنار تیم بود و امسال هم علی آقا همان تفکرات سال گذشته را در تیم پیاده کرد. به اعتقاد من در فوتبال تنها جوان‌ها نمی‌توانند برای تیمشان کارساز باشند. البته تجربه خالی هم به تنهایی جوابگو نخواهد بود، باید تلفیق جوان و باتجربه باشد تا تیم هم از اشتباهات به دور باشد و هم اینکه بتواند با قدرت بیشتری مقابل حریفان حضور پیدا کند.

دیدگاه‌ها