کد خبر : 1429570 | 04 مرداد 1396 ساعت 12:03 | 29.5K بازدید | 0 دیدگاه

برای پیشرفت در آبادانم 

جهانبخش: اینجا هیچ‌کس سرخابی نیست

با شروع لیگ‌برتر و حضور بازیکنانی که مدنظر استقلال یا پرسپولیس بودند اما به هر دلیلی نتوانستند در جمع سرخابی‌ها حضور داشته باشند تماشای این مسابقات را جذاب می‌کند.

جهانبخش: اینجا هیچ‌کس سرخابی نیست 

به گزارش "ورزش سه"، امید جهانبخش هافبک فصل گذشته صبا که با عملکردی قابل توجه نگاه همگان علی‌الخصوص سرمربی آبی‌ها را به خود معطوف کرده بود، در نهایت تصمیم به حضور در جمع زردپوشان آبادانی گرفت و شاگرد فراز کمالوند شد. او در خصوص علت نرفتنش به استقلال گفت: شاید قسمت نبود و شاید هم نشد که بروم اما علت اصلی‌اش این بود که می‌خواستم در فوتبالم پیشرفت کنم و فضای آبادان را مناسب‌تر از استقلال دیدم. 


وی در ادامه افزود: البته تماشاگران آبادانی، صحبت با فراز کمالوند و شرایط آزادنه بازی و فضای کاریم در اینجا خیلی سبک‌تر از استقلال بود از همین رو ترجیح دادم که به اینجا بیایم. البته به جز استقلال از تیم‌های دیگر نیز پیشنهاد داشتم اما در نهایت قرعه حضورم به آبادان خورد. از تصمیمی که گرفتم راضی هستم و امیدوارم بتوانیم خوب بازی کنیم و برنده مصاف با حریفان باشیم. تمام تلاشم را خواهم کرد که امسال هم به مانند سال گذشته باشم.


او در خصوص بازی اول بعد از تمرینات سنگین و اردوها خاطرنشان کرد: استارت لیگ‌برتر در بازی اول همیشه برای تیم‌ها کمی سخت و سنگین است چون هنوز به طور صددرصد بدن‌ها به آمادگی لازم نرسیده‌اند. البته جذب بازیکنان و ناهماهنگی‌های بازیکنان فصل گذشته و فصل جدید هم کمی تیم‌ها را دچار مشکل خواهد کرد اما کادرفنی با بازی‌های دوستانه پیش از فصلی که برای تیم در نظر گرفته تا حدودی این مشکل را برطرف کرده است. 


وی در پایان درباره حضور تماشاگران آبادانی در دیدار اولشان مقابل استقلال اینطور می‌گوید: یکی از هیجانات بازی مقابل استقلال حضور پرشور هواداران آبادانی در استادیوم است. هواداران صنعت با شروع تمرینات در اکثر روزها در کنار ما بودند و حمایت آنها ما به ما انگیزه می‌داد، امیدوارم این حمایت آنها تا روزهای پایانی ادامه‌دار باشد و ما هم جوابگوی محبت‌های آنها باشیم. در اکثر شهرها به جز هواداران آن استان هواداران استقلال یا پرسپولیس حضور دارند اما در آبادان چنین چیزی را نمی‌بینید. اکثریت در آبادان هوادار تیم شهرشان هستند و کمتر کسی را هوادار استقلال یا پرسپولیس می بینید.

دیدگاه‌ها