کد خبر : 1429589 | 04 مرداد 1396 ساعت 12:55 | 17.2K بازدید | 0 دیدگاه

از درگیری با هم تیمی ها تا تمرینات بی انگیزه

حاشیه سازی ستاره لایپزیش برای رفتن به لیورپول

نبی کیتا، ستاره لایپزیش برای انتقال به لیورپول، دست به اقدامات عجیبی زده است.

حاشیه سازی ستاره لایپزیش برای رفتن به لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، او که در تمرینات بی انگیزه تر از همیشه به نظر می‌رسد، روز دوشنبه، دیگو دمه، هم تیمی اش را در یکی از جلسه‌های تمرینی به شدت مصدوم کرد و پس از آن، در ویدیویی که توسط باشگاه منتشر شد، با بی اعتنایی از این اقدام خود عذرخواهی کرد.

 

باشگاه لیورپول از ابتدای نقل و انتقالات تلاش زیادی کرده که کیتا را به خدمت بگیرد. پیشنهاد 75 میلیون یورویی آنها توسط لایپزیش رد شده و به نظر نمی‌رسد باشگاه هیچ علاقه ای به فروش او داشته باشد. دیتریش ماتشیتز، مالک باشگاه، ثروتمندترین فرد اتریش است و قصد ندارد ستاره های تیمش را در قبال پول از دست بدهد.

 

1207660

 

 

با این حال، رفتار کیتا در تمرینات، اوضاع را برای لایپزیش پیچیده کرده است. آنها دو پیشنهاد از لیورپول را برای کیتا رد کرده اند تا این بازیکن که بسیار علاقه مند به حضور در جمع شاگردان کلوپ است، به شدت ناراحت و عصبانی شود. لایپزیشی ها دریافته اند که ادامه همکاری با کیتا تقریبا غیرممکن خواهد بود.

 

در ابتدا آنها قصد داشتند بازیکنی را یک سال در کنار کیتا بازی دهند و سپس او را به فروش برسانند ولی اقدامات اخیر کیتا و به ویژه، مصدوم کردن هم تیمی اش در تمرینات، مدیران باشگاه را برای فروش او مجاب کرده است.

 

رالف راگنیک، مدیر ورزشی لایپزیش پیش از این، تجربه مشابهی را در مورد سادیو مانه داشته است. در زمان حضورش در پست مدیر ورزشی سالزبورگ، باشگاه های لیگ برتری به دنبال جذب سادیو مانه بودند ولی او راضی به فروش این بازیکن نشد و تا سال آخر قرارداد، او را در سالزبورگ حفظ کرد و در نهایت مانه با 15 میلیون یورو راهی ساوتهمپتون شد. حال باید دید با توجه به رفتارهای عجیب کیتا در لایپزیش، آیا باشگاه قادر به اجرا کردن چنین برنامه ای خواهد بود یا در نهایت مجبور به فروش او خواهند شد.

دیدگاه‌ها