کد خبر : 1429622 | 04 مرداد 1396 ساعت 15:03 | 5.4K بازدید | 0 دیدگاه

پرتوقع نیستیم، می‌خواهیم بمانیم

نظرمحمدی: کنار هم کارهای غیرممکن را انجام می‌دهیم

سرمربی سپیدرود از برنامه‌های این تیم برای فصل آینده و بقا در آن خبر داد و ابراز امیدواری کرد شاگردانش با خودباوری موفق شوند در اولین گام موفق شوند.

نظرمحمدی: کنار هم کارهای غیرممکن را انجام می‌دهیم

به گزارش "ورزش سه"، سپیدرود رشت، فردا در اولین تجربه لیگ برتری خود به مصاف نفت تهران خواهد رفت و علی نظرمحمدی امیدوار است شاگردانش در اولین حضور به نتیجه لازم دست یابند. 


سرمربی سپیدرود در ابتدای صحبت‌هایش درگذشت پدر سعید فتاحی را تسلیت گفت و در خصوص بازی فردا مقابل نفت تهران اعلام کرد: با تمام قوا در بازی فردا در زمین حاضر می شویم. برای گرفتن سه امتیاز به تهران آمدیم. دو جلسه هم اینجا تمرین داشتیم تا با شرایط هماهنگ شویم.


وی با اشاره به مشکلات تیمش گفت: تیم سپیدرود به عنوان یک تیم خصوصی در 50 سال اخیر از هیچ ارگانی کمک نگرفته است. تمام تیمهای شخصی هم چون حمایت نمی شوند مشکلات مالی دارند. سپیدرود در 50 سال اخیر اسمش تغییر نکرده است. تا لیگ استان هم پایین رفته اما از هم نپاشیده است. در سه سال اخیر این تیم را نگه داشتیم. مشکلات مالی می تواند در طول فصل مسئله ساز شود اما تلاش می کنیم تیم از هم نپاشد و در لیگ برتر بمانیم. سال اول به دنبال حفظ کردن خودمان در لیگ برتر هستیم.


سرمربی تیم سپیدرود درباره سقف قرارداد بازیکنانش و همچنین جذب میعاد یزدانی تصریح کرد:  سقف قرارداد ما زیر 400 میلیون بوده است. میعاد یزدانی سه فصل در سپیدرود بوده است. در دو فصل اخیر که من بودم او در تست استقلال با سربلندی قبول داشت و سپس در پایان فصل قبل خودش خواست و اعلام آمادگی کرد که به تیم ما بیاید و ما هم قبول کردیم.


وی درباره شرایط آمادگی تیمش و تمرینات پیش فصل گفت: شش هفته پیش از شروع مسابقات تمرینات را آغاز کردیم. امکانات سخت افزاری ما خوب نبود اما زودتر شروع کردیم. تمرینات خوبی را در کردان داشتیم. دو بازی تدارکاتی مقابل تیم دانشجویان و پیکان داشتیم. سپس در رشت با سایپا مسابقه دادیم. در تهران هم سه بازی دوستانه با تیمهای لیگ برتری و دسته یک داشتیم. تغییراتی در بدنه تیم داشتیم که فکر می کنم از هفته پنجم به بهترین کیفیت مورد نظر می رسیم.


وی در خصوص استراتژی این باشگاه گفت: معمولا تیمها در دو هفته اولیه چون شناخت خوبی ندارند محتاط تر کار می کنند تا شناخت بهتری حاصل شود. فردا تیم سپیدرود بازی هجومی را انجام می دهد چون زودتر از نفت کار خودمان را شروع کرده ایم.


نظر محمدی در پایان گفت: شعار من رعایت صداقت در ترکیب و شعار تیم ما هم اتحاد و همدلی بوده است. وقتی کنار هم باشیم هر کار غیر ممکنی را می توانیم انجام دهیم.

دیدگاه‌ها